اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قرار گرفتن در لیست مازاد کادر فنی

جدایی آقای گل سابق لیگ برتر از صبای قم قطعی شد/ محسن خلیلی بدون تیم

خبرگزاری فارس: جدایی بازیکنی که تصور می‌شد بهترین گلزن تیم فوتبال صبای قم در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باشد از جمع شاگردان عبدالصمد مرفاوی قطعی شد.

جدایی آقای گل سابق لیگ برتر از صبای قم قطعی شد/ محسن خلیلی بدون تیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که تیم فوتبال صبای قم مدت چهار هفته است طعم برد را در لیگ برتر نچشیده است (از هفته 14 تا 17) در نیم فصل دوم لیگ برتر شدیداً به دنبال پیروزی است و البته جایگاه خود را نیز به دلیل تساوی‌ها و باخت‌های متوالی در خطر می‌بیند، بنابراین کادر فنی این تیم در مهلت نقل و انتقالات نیم فصل به دنبال جذب چند بازیکن جدید است.

جذب چند بازیکن جدید در پست‌هایی که کادر فنی تیم فوتبال صبای قم به آنها نیاز دارند، علاوه بر یافتن مهره‌های مورد نظر، مستلزم جدایی قطعی چند بازیکن از ترکیب فعلی این تیم است که در این بین نام محسن خلیلی نیز در لیست بازیکنان مازاد صمد مرفاوی به چشم می‌خورد.

صبای قم در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال هم در خانه و هم در میهمانی حریفان با تمام توان به دنبال کسب سه امتیاز است، اما عبدالصمد مرفاوی باید تیمش را در غیاب بازیکنی که تصور می‌شد در این فصل به عنوان جانشین غلامرضا عنایتی، بهترین گلزن صبای قم باشد به مصاف حریفان خود بفرستد.

محسن خلیلی در 17 بازی قبل صبای قم مقابل حریفان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در مجموع، کمتر از 45 دقیقه بازی کرده و در این مدت زمان کوتاه، هرگز موفق به گلزنی نشده است.

خلیلی بعد از اینکه به صبای قم پیوست به دلیل مصدومیت هفته‌های زیادی را از دست داد و نخستین‌بار با پیراهن تیم فوتبال صبای قم در هفته هشتم برابر گهر شهرداری دورود به عنوان یار جانشین وارد بازی شد و در مدت 15 دقیقه حضور در میدان موفق به گلزنی نشد.

بعد از این بازی بود که کادر فنی تیم فوتبال صبای قم تغییر کرد و با جدایی عجیب یحیی گل محمدی از صبای قم، عبدالصمد مرفاوی جانشین وی شد و از آنجا که خلیلی در تیم مس کرمان نیز شاگرد مرفاوی بود و این مربی اعتقادی به او نداشت، خلیلی خیلی زود فهمید که باید منتظر نیکمت نشینی‌های طولانی مدت شبیه به مس کرمان در تیم صبای قم باشد.

خلیلی در زمان حضور مرفاوی تنها کمتر از 10 دقیقه در دیدار هفته شانزدهم مقابل راه‌آهن شهرری به میدان آمد، اما هرگز نتوانست حتی در یک موقعیت مناسب گلزنی قرار بگیرد و صبای قم نیز در آن دیدار خانگی نتیجه را به تیم علی دایی واگذار کرد.

انتهای پیام/78002/ذ/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول