اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دریانوردی مازندران:

ظرفیت بندر نوشهر افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از افزایش ظرفیت سالانه منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر به 5 میلیون تن طی یک سال آینده خبر داد.

ظرفیت بندر نوشهر افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، سید نبی سیدپور صبح امروز در جلسه بررسی راهکارهای رفع موانع و مشکلات حمل و نقل کالا در بندر نوشهر در حضور مسئولان استانی و شهرستانی از افزایش ظرفیت سالانه منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر به 5 میلیون تن طی یک سال آینده خبر داد.

وی بیان داشت: در حال حاضر ظرفیت سالانه تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر 3.5 میلیون تن است و با تکمیل طرح‌های توسعه‌ای و زیرساختی بندر ظرفیت این بندر به 5 میلیون تن خواهد رسید.

سیدپور با بیان اینکه تبدیل بندر نوشهر به منطقه ویژه اقتصادی موجب توجه بیشتر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی شده است، ابراز امیدواری کرد با احداث پایانه و زیرساخت‌های مناسب حمل و نقل موجبات رشد و شکوفایی اقتصادی منطقه فراهم شود.

محمدعلی قمی‌اویلی فرماندار شهرستان نوشهر نیز در این نشست با اشاره به مشکلات ترافیکی حمل و نقل کالا در بندر نوشهر بر ضرورت رفع مشکلات موجود در این زمینه و تسریع در ترخیص کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر تاکید کرد.

نصرالله‌نژاد مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران نیز در این نشست تشکیل شرکت‌های حمل و نقل را یکی از راهکارهای اصولی رفع مشکلات حمل و نقل کالا عنوان کرد و افزود: رفع مشکلات حمل و نقلی مرتبط با بندر نوشهر، نیازمند همکاری‌های همه‌جانبه دستگاه‌های دولتی، شهرداری و شرکت‌های خصوصی فعال در بخش حمل و نقل است.

انتهای پیام/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول