اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نیشابور خبر داد

عضویت 800 نیشابوری در انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نیشابور گفت: نیشابور بیش از 800 نفر عضو در انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خراسان رضوی را داراست.

عضویت 800 نیشابوری در انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور حسین سراج ظهر امروز در جلسه دیدار با تعدادی از اعضای هیئت ‌مدیره انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان نیشابور که با حضور معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی در اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بازرسان مجمع امور صنفی شهرستان ظرف یک ماه گذشته 2 هزار و 850 بار از واحدهای صنفی بازرسی داشته‌اند.

وی ادامه داد: باید با یک تعامل چند سویه بین انجمن حمایت، مجمع امور صنفی و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها، موضوع آموزش عملیاتی شود.

سراج با اشاره به اینکه 123 پرونده در این بازرسی‌ها تشکیل شده است اضافه کرد: به 141 تخلف در این پرونده‌ها رسیدگی شده است.

وی از انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شهرستان‌ها درخواست کرد همچون ناظران افتخاری اداره صنعت در جلوگیری از تخلفات حوزه تولید و خدمات و برخورد با آن با معاونت نظارت و بازرسی اداره صنعت شهرستان‌ها همکاری کنند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی هم در این دیدار گفت: سرفصل آموزش در اغلب بودجه‌ها دیده شده است.

ناصر نقیبی افزود: باید موضوع آموزش رعایت حقوق مصرف‌کنندگان برای واحدهای تولیدی، فنی و خدماتی برنامه‌ریزی شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فیروزه نیز گفت: سیاست این اداره با توجه به شرایط بومی به ایجاد خلاقیت در واحدها به جای کشف تخلف معطوف بوده است.

مسعود شیخانی با اشاره به دغدغه‌های مالی انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان بیان کرد:باید از مسئله آموزش برای درآمدزایی انجمن‌ها استفاده شود.

وی اضافه کرد: هشت اتحادیه صنفی با 500 واحد عضو حوزه تجارت شهرستان تازه تأسیس فیروزه را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/70003/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول