اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان خراسان‌رضوی خبر داد

اعطای گواهی‌نامه رعایت حقوق مصرف‌کننده به واحدهای برتر

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان خراسان‌رضوی گفت: لوح و گواهی‌نامه رعایت از حقوق مصرف‌کنندگان به واحدهای تولیدی و خدماتی برتر این استان اهدا می‌شود.

اعطای گواهی‌نامه رعایت حقوق مصرف‌کننده به واحدهای برتر

غلامحسین صاحبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: این طرح و گواهی‌نامه برای نخستین‌بار با موافقت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و پشتیبانی وزارت صنعت، معدن و تجارت به واحدهایی که ضوابط انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را رعایت کنند، اعطا می‌شود.

وی افزود: دوازدهمین دوره گواهی‌نامه حمایت از حقوق مصرف‌کننده در روز نهم اسفند ماه به واحدهای تولیدکننده و صنفی برتر معرفی می‌شوند.

رئیس انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان خراسان‌رضوی ادامه داد: واحدهای تولیدی و خدماتی تا پانزدهم دی‌ ماه آینده فرصت دارند برای دریافت این گواهی‌نامه به دبیرخانه اعطای گواهی‌نامه استان، مستقر در انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خراسان‌رضوی در مشهد، خیابان سنایی، بین سنایی 2 و 4 مراجعه کنند.

صاحبی همچنین عنوان کرد: انجمن حمایت استان به دنبال تهیه آئین‌نامه و سرفصل‌‌های آموزشی برای اصناف از بابت رعایت حقوق مصرف‌کنندگان است.

وی از انجمن‌های حمایت شهرستان‌‌ها دعوت کرد انجمن حمایت استان را درباره‌ نحوه آموزش یاری دهند.

این مقام مسئول بیان کرد: بهتر این است پروانه اصنافی منوط به گذراندن مجوز که گرفته و یا تمدید می‌شود چند ساعت آموزش رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را داشته باشد.

صاحبی یادآور شد: آئین‌نامه و ضوابط خاصی برای تعیین نمونه‌ها تدوین شده است که در شهرستان‌ها، واحدها و افراد برتر بر اساس نظر مصوب هیئت مدیره تعیین می‌شوند.

انتهای پیام/70007/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول