اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پزشکی ورزشی گیلان خبر داد

کاهش آسیب‌دیدگی ورزشی در گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پزشکی ورزشی گیلان از کاهش آسیب‌دیدگی ورزشکاران استان در سال جاری خبر داد.

کاهش آسیب‌دیدگی ورزشی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد‌ حق‌شناس ظهر امروز در جمع ورزشکاران و مربیان برخی از رشته‌های استان در سالن اجتماعات هیئت پزشکی‌ورزشی گیلان، اظهار کرد: کاهش میزان آسیب‌های ورزشی ورزشکاران استان یکی از ثمرات مهم دوره‌های آموزشی هیئت پزشکی ‌ورزشی است.

وی با بیان اینکه هیئت مذکور در ادامه سیاست‌های اصولی و علمی فدراسیون پزشکی ورزشی گام بر‌می‌دارد، افزود: در این راستا هر قدر به طرف جلو گام بر می‌داریم حاصل اجرای برنامه‌های علمی خود را می‌بینیم در حالی که همه ما به خوبی می‌دانیم آموزش نقش اولیه را در پیشگیری از آسیب‌های ورزشی بر عهده دارد.

این مسئول اضافه کرد: تا نیمه آذرماه امسال شاهد آسیب‌دیدگی 225 ورزشکار استان بودیم که این عدد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 60 نفر کاهش نشان می‌دهد.

وی افزود: بی‌تردید یکی از دلایل کاهش این آمار دوره‌های آموزشی مکرری است که هیئت برای بخش‌های مختلف ورزش استان برگزار می‌کند.

حق‌شناس تصریح کرد: جامعه فهیم و علم‌دوست ورزش استان نیز از این دوره‌ها به نحو قابل قبولی استقبال می‌کند.

وی با اشاره به خدمات توانبخشی هیئت به ورزشکاران آسیب‌دیده، اذعان کرد: تا نیمه آذرماه سال گذشته 2 هزار و 81 جلسه فیزیوتراپی به ورزشکاران آسیب‌دیده استان ارائه شده بود که این رقم نیز در مدت مشابه امسال به 2 هزار و 330 جلسه رسیده و این امر نشانه ارائه هر چه بیشتر خدمات مختلف هیئت به ورزش استان است‏.

انتهای پیام/84002/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول