اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم:

تردد در محورهای مواصلاتی استان قم جریان دارد

خبرگزاری فارس: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: با توجه به بارش برف در سطح محورها هم‌اکنون با تلاش عوامل راهداری راه‌های مواصلاتی اصلی و فرعی این استان باز بوده و تردد در آن جریان دارد.

تردد در محورهای مواصلاتی استان قم جریان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، مصطفی عباسی تصریح کرد: در پی بارش برف که از روز قبل در استان قم شروع شده، عملیات راهداری زمستانی در محورهای برف‌گیر استان قم اجرا شد.

وی ادامه داد: با وجود بارش برف، تردد خودروها بدون کوچکترین مشکلی در این مسیرها صورت می‌گیرد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به اینکه آزاد راه‌های قم – تهران و قم - سلفچگان باز است، اظهار کرد: راهداران از نخستین ساعات بارش برف در تمام محورهای حوزه استان مستقر شدند و عملیات برف‌روبی و نمک پاشی نیز در محورهای ارتباطی این مناطق آغاز شده است.

وی گفت: این اداره کل با امکانات، تجهیزات و کارکنان خدمات‌رسان خود در قالب هفت اکیپ ثابت در راهدارخانه‌ها و 70 نفر به همراه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

عباسی افزود: مسئولیت‌پذیری و وظیفه‌شناسی قابل تقدیر راهداران مهم‌ترین عامل در پاسداشت جان و مال مردم در جاده‌های کشور است که این مهم باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول