اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم:

عزت اسلامی و ایرانی خود را مدیون خون شهدا هستیم

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: ما عزت اسلامی و ایرانی خود را مدیون خون سرخ شهدا و جان‌فشانی آن‌ها در راه احیای ارزش‌های الهی هستیم.

عزت اسلامی و ایرانی خود را مدیون خون شهدا هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری با اشاره به اینکه شهر مقدس قم بار دیگر میزبان تنی چند از شهدای گمنام می‌شود، ابراز داشت: حیات اسلام ناب محمدی در گرو عمل به قرآن و عترت است و در این میان شهدا با عمل به ثقلین و ایثار جان و مال خویش در راه خدا و برای حفظ دین او، بالاترین رشادت‌ها و حرکت‌ها را انجام داده و در جایگاه‌های بس رفیع قرار گرفته‌اند.

وی همچنین با اشاره به جایگاه بسیار رفیع شهیدان در جامعه اسلامی گفت: امروز تکریم و تجلیل از شهدای والامقام ضمن اینکه موجب تکریم انسان‌ها می‌شود ما را در عرصه مقابله با استکبار و دشمنان اسلام، تقویت کرده و به ما انگیزه دو چندان می‌دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) خاطرنشان کرد: شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی با اخلاص و ایثارگری والای خود در راستای حفظ و تقویت ارزش‌های الهی تلاش کردند و با خون سرخ خود موجب تداوم عزت اسلام و مسلمین در جهان شدند.

وی با بیان اینکه شهدا دارای مقام «عند ربهم یرزقون» هستند، اظهار کرد: واقعیت این است که شهدا به ما نیاز ندارند بلکه ما نیاز به آنان و شفاعتشان برای تقرب به خدا و اولیای دین داریم و لازم است که توسل به آن‌ها داشته و نسبت به جایگاه آن‌ها بهترین تکریم و تجلیل را داشته باشیم.

انتهای پیام/2258/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول