اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال صبای قم:

پیروزی مقابل ابومسلم ما را مصمم‌‌تر می‌کند

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: با انگیزه بالا، روحیه مطلوب و توان جسمانی مناسب به مصاف ابومسلم می‌رویم تا جواز صعود به مرحله بعدی جام حذفی را کسب کنیم.

پیروزی مقابل ابومسلم ما را مصمم‌‌تر می‌کند

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به آمادگی صبایی‌ها برای دیدار با ابومسلم در جام حذفی تصریح کرد: اگر در مقابل تیم فوتبال ابومسلم مشهد به برتری برسیم بازی‌های جام حذفی را جدی‌تر دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مصمم به موفقیت در رقابت‌های امسال جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور هستیم ابراز داشت: پنجشنبه این هفته نخستین بازی جام حذفی را مقابل تیم فوتبال ابومسلم مشهد انجام می‌دهیم و این دیدار تجربه خوبی برای تیم فوتبال صبای قم خواهد بود.

مربی تیم فوتبال صبای قم موفقیت در جام حذفی را برای این تیم دارای اهمیت دانست و تصریح کرد: امسال نخستین بازی جام حذفی را در حالی مقابل تیم فوتبال ابومسلم مشهد انجام می‌دهیم که شرایط تیم ما نسبت به نیم فصل نخست بهتر شده و مصمم به پیروزی در این دیدار و موفقیت در بازی‌های لیگ برتر هستیم.

وی ابراز داشت: اولویت نخست ما در سال جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و همچنین راهیابی به رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا است ضمن اینکه در جام حذفی هم بی‌انگیزه نیستیم و در حال حاضر برای بازی با ابومسلم مشهد در شرایط خوبی قرار داریم.

بختیاری‌زاده با اشاره به اینکه امسال به جام حذفی توجه داریم، یادآور شد: امیدواریم در مقابل تیم فوتبال ابومسلم مشهد به پیروزی برسیم و صعود از این مرحله جام حذفی انگیزه بازیکنان ما را برای بازی‌های مهم لیگ برتر نیز افزایش بدهد.

وی تصریح کرد: با اضافه شدن چند مهره مورد نیاز در حال حاضر وضعیت تیم ما خوب است، بازیکنان مصدوم نیز به تمرینات بازگشته‌اند و از نظر جسمانی در شرایط خوبی هستند و با تیمی آماده راهی مشهد مقدس می‌شویم تا جواز صعود به یک چهارم نهایی جام حذفی را کسب کنیم.

انتهای پیام/78002/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول