اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دوم لیگ برتر فوتبال در قم

مبنا صنعت با غفلت مدعیان صدرنشین شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال مبنا صنعت با استفاده از غفلت رقبای مدعی خود به صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم صعود کرد.

مبنا صنعت با غفلت مدعیان صدرنشین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که دیدارهای نخستین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان با نتایجی که تقریباً می‌شد آنها را پیش‌بینی کرد به پایان رسید اما در هفته دوم نتایجی رقم خورد که پیش‌بینی کردن آن واقعاً سخت بود.

تیم فوتبال سوهان گل محمد که در هفته نخست به لطف برتری پرگل شش بر صفر خود مقابل تیم منتخب خلجستان به صدر جدول رده‌بندی رفته بود در هفته دوم در مقابل تیمی که نخستین حضور در لیگ برتر فوتبال قم را تجربه می‌کند یعنی تیم شهرداری قنوات متوقف شد و صدر جدول را از دست داد.

قنواتی‌ها در این دیدار که در حضور علاقمندان به فوتبال در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد توانستند حریف مدعی خود را در پایان 90 دقیقه تلاش با تساوی یک بر یک متوقف کنند.

تیم فوتبال همای نوین نیز که در هفته نخست توانسته بود با نتیجه جالب توجه و پرگل شش بر صفر تیم فوتبال شهر جعفریه را شکست بدهد در هفته دوم ناباورانه شکست خورد. همایی‌ها در هفته دوم میهمان تیم مبنا صنعت بودند و در مقابل رقیب سرسخت خود با یک گل مغلوب شدند.

فوتبالیست‌های مبنا صنعت در این دیدار بازی جذاب و تماشایی را به نمایش گذاشتند و در طول تمامی زمان‌های بازی با کنترل تیم حریف اجازه هنرنمایی به بازیکنان این تیم که در دیدار قبل شش گل زده بودند را نداده و بدین ترتیب با کسب دومین برد متوالی خود به صدر جدول رده‌بندی رفتند.

اتحاد نیز یکی دیگر از تیم‌های موفق و پیروز هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم بود که بعد از استراحت در هفته نخست در هفته دوم با تیم منتخب خلجستان رو به رو شد و در دیداری پرگل توانست حریف خود را با چهار گل شکست بدهد و نخستین سه امتیاز این فصل را کسب کند.

مسابقه تیم‌های هیئت فوتبال سلفچگان و شهر جعفریه نیز از جذابیت‌های بسیار بالایی برخوردار بود و دیدار بین دو تیم تازه وارد به مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم چهار گل در برداشت و در پایان هیئت سلفچگان با نتیجه چهار بر صفر حریف خود را شکست داد.

این هفته دیدار تیم‌های آبادگران ارم ساز و شهرداری کهک نیز قرار بود برگزار شود که این اتفاق رخ نداد تا در جدول رده‌بندی تیم مبنا صنعت با شش امتیاز در صد قرار بگیرد و تیم‌های سوهان گل محمد و هیئت فوتبال سلفچگان با چهار امتیاز صدرنشین را تعقیب کنند.

انتهای پیام/78002/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول