اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کارگروه گسترش فرهنگ و تبلیغات شورای هماهنگی بیمه‌های استان قم:

باشگاه کار آفرین در پارک علم و فناوری قم ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کارگروه گسترش فرهنگ و تبلیغات شورای هماهنگی بیمه‌های قم از ایجاد باشگاه مشتریان بیمه کار آفرین در پارک علم و فناوری این استان خبر داد و گفت: ایده کار آفرینان به شیوه‌های گوناگون پرداخته می‌شود.

باشگاه کار آفرین در پارک علم و فناوری قم ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی مومنیان عصر امروز در حاشیه کارگروه گسترش فرهنگ و تبلیغات شورای هماهنگی بیمه‌های استان که در ستاد خلاقیت بیمه کار آفرین قم برگزار شد به تبیین عملکرد بیمه کار آفرین در این استان  پرداخت و بیان کرد: بیمه کار آفرین نخستین شرکت خصوصی بود که برای تحقق اصل 44 قانون اساسی در جامعه زیر نظر سازمان بیمه مرکزی برای فعالیت مجوز دریافت کرد.

وی با اشاره به رتبه سوم شرکت بیمه کار آفرین در میان دیگر شرکت‌های خصوصی در سطح استان و کشور بیان کرد: این بیمه رتبه هفتم استانی را بین بیمه‌های فعال در قم کسب کرده است.

مدیرکل بیمه کار آفرین قم این بیمه را مبتکر کار و سرمایه گذاری دانست و تصریح کرد: بیش از سه درصد از حق بیمه استان را بیمه کار آفرین به خود اختصاص داده است.

وی سمت و سوی بیمه کار آفرین را بیمه اشخاص دانست و گفت: این بیمه نیاز امروز جامعه است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

مومنیان از ایجاد باشگاه مشتریان ستاد خلاقیت بیمه کار آفرین برای نخستین بار در استان خبر داد و گفت: این اقدام ابتکاری جدید است که می‌تواند به خروج از دایره باطل نرخ شکنی کمک شایانی داشته باشد.

وی اضافه کرد: این باشگاه مشتریانی خاص خود دارد که با تحقیقاتی منسجم نیازهای آشکار و پنهان استان قم را شناسایی می‌کند.

رئیس کارگروه گسترش فرهنگ و تبلیغات شورای هماهنگی بیمه‌های استان قم از ایجاد واحدی در پارک علم و فناوری خبر داد و گفت: واحد باشگاه مشتریان بیمه کار آفرین در پارک علم و فناوری راه اندازی می‌شود.

مدیرکل بیمه کار آفرین استان به برنامه‌های این کارگروه اشاره و ابراز کرد: از جمله برنامه‌های این کارگروه می‌توان به ایجاد پایگاه اطلاعاتی اینترنتی برای مشتریان اشاره کرد.

وی از دیگر اقدامات این کارگروه را بازاریابی تخصصی برای آن دسته از نمایندگان بیمه کار آفرین که به عضویت این باشگاه در آمده‌اند عنوان کرد.

انتهای پیام/78005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول