اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عدم حضور مسئولان شهرداری در مراسم تجلیل از فعالان اتوبوسرانی

انتقاد آقای سخنگو و اعتراض پیامکی

خبرگزاری فارس: در پی عدم حضور مسئولان شهرداری قم در مراسم تجلیل از فعالان ناوگان اتوبوسرانی قم، سخنگوی شورای اسلامی شهر قم از این مسئله به شدت انتقاد کرد.

انتقاد آقای سخنگو و اعتراض پیامکی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسن بختیاری عصر امروز در مراسم تجلیل از فعالان ناوگان اتوبوسرانی قم گفت: کار در ناوگان حمل و نقل درون شهری قم به موازات کارهای مهم دیگری است که در شهر در حال انجام بوده و نیازمند توجه است.

وی حوزه خدمات شهری را یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در نظر مردم و مسئولان معرفی کرد و افزود: با توجه به اهمیت بخش ناوگان حمل و نقل درون شهری لازم است تمام مسئولان توجه خود را به این بخش معطوف کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به توسعه‌های روزافزون زندگی شهری ابراز داشت: سیستم حمل و نقلی که در گذشته از آن استفاده می‌شد امروز کارایی لازم را ندارد و بهتر است این اقدامات و خدمات با طرح و قالب جدیدی اجرایی شوند.

نقص در شبکه حمل و نقل درون شهری

بختیاری اضافه کرد: بخش مهمی از مشکلات شهرهای بزرگ از جمله ترافیک به واسطه نقصانی است که در شبکه حمل و نقل عمومی و درون شهری وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به عدم حضور مسئولان شهرداری در این مراسم اذعان کرد: با وجود اینکه من دیشب با برخی از این مسئولان شهرداری صحبت کرده بودم امروز هیچ یک از این افراد در مراسم حاضر نشده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: مراتب اعتراضم را به وسیله پیامک به این مسئولان اعلام کردم، با این رفتار باید برخورد جدی صورت پذیرد.

به نقطه مطلوب دست پیدا نکردیم

بختیاری عملکرد بخش خصوصی را در ناوگان اتوبوسرانی خوب دانست و اظهار کرد: شرکت‌هایی که در این بخش حضور دارند حرکت‌های خوبی را پیگیری کردند ولی برای ادامه این فعالیت‌ها و به نتیجه نشستن آنها باید از این شرکت‌ها حمایت صورت پذیرد.

وی تاکید کرد: با وجود تمام این فعالیت‌ها ما هنوز به نقطه‌ مورد نظر نرسیدیم و برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده باید تلاشمان را بیشتر کنیم.

انتهای پیام/2258/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول