اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

بخش خصوصی توانمندی خود را اثبات کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی گفت: بخش خصوصی باید توانمندی خود را اثبات کند.

بخش خصوصی توانمندی خود را اثبات کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در مراسم تجلیل از فعالان بخش حمل و نقل درون شهری قم که در هتل استقلال برگزار شد با اشاره به ضرورت حمایت دولت از بخش خصوصی بیان کرد: حمایت دولت از بخش خصوصی می‌تواند زمینه بروز توانایی‌های این بخش را فراهم کند.

وی ادامه داد: در تمام بخش‌ها و فعالیت‌ها کاستی‌هایی وجود دارد و بخش حمل و نقل نیز از این موضوع مبرا نیست و مطمئناً در کار نواقصی وجود دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید سعی کنیم این نواقص برطرف شود تا بخش خصوصی بتواند وظیفه خود را انجام داده و به مردم خدمت کند و البته بخش خصوصی نیز باید توانمندی خود را به همه اثبات کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ابراز داشت: بخش خصوصی باید فعالیت‌های خود را به گونه‌ای تنظیم کند که در عرصه خدمت به مردم، شاهد اقدامات قابل توجه باشیم.

امیرآبادی اضافه کرد: موضوع خدمات شهری سابقه طولانی در قم ندارد و به عنوان تجربه‌ای جدید مطرح است و از این لحاظ فعالیت بخش خصوصی در این زمینه می‌تواند تأثیر مستقیمی بر واگذاری‌های بخش دولتی به بخش خصوصی داشته باشد.

وی تاکید کرد: اگر بخش خصوصی به گونه‌ای عمل کند که رضایت مسئولان را جلب کند مسئولان هم واگذاری امور دولتی به بخش خصوصی را بهتر پیگیری خواهند کرد.

حقوق فعالان شبکه ناوگان حمل و نقل عمومی مدنظر قرار گیرد

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رضایت‌مندی مردم در اولویت تمام کارها قرار دارد بیان کرد: این موضوع دلیل بر نادیده گرفتن حقوق فعالان شبکه ناوگان حمل و نقل عمومی نمی‌شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار کرد: زمانی که در ارتباط با ناوگان حمل و نقل درون شهری تصمیم‌گیری می‌شود باید به مخارج راننده‌ها و درآمد آنها هم توجه داشت و تصمیمی گرفت که زمینه رضایت هر دو طرف را فراهم کرد.

انتهای پیام/2258/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول