اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قم:

شهدا دریایی از معرفت هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قم در دیدار خانواده‌های دو تن از شهدای گرانقدر نیروی انتظامی، سردار شهید همایی فصیح و شهید نصرت‌الله جوادی‌پور گفت: شهدا دریایی از معرفت و بزرگی هستند.

شهدا دریایی از معرفت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی در دیدار با خانواده دو تن از شهدای نیروی انتظامی با بیان اینکه شهدای نیروی انتظامی دارای ویژگی خاصی هستند اظهار کرد: هدف شهدای نیروی انتظامی دفاع از دین و دفاع از حفظ ارزش‌هاست.

وی به خصوصیات بارز سردار شهید «همایی فصیح» اشاره کرد و افزود: شهید «همایی فصیح» در زمان حیات، حین خدمت و ماموریت‌های نیروی انتظامی‌، فردی پر تلاش و ایثارگر مردم بود که در اوج جوانی، آگاهانه و در راه رضایت پروردگار به شهادت نائل آمد.

مجتبایی با بیان اینکه ایثارگری از ویژگی‌های خاص شهدای نیروی انتظامی است گفت: پیشرفت‌های علمی در کشور ثمره خون پاک شهیدان است.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: شهدای نیروی انتظامی افراد انتخاب شده و برگزیده‌ای از جانب خداوند هستند که با تبعیت محض از فرامین ولی امر خود، در راستای خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای برقراری نظم و امنیت در سطح کشور،‌ از علایق شخصی و مادی خود گذشته و معنویت و رضای خداوند متعال را بر دیگر امور ترجیح داده‌اند.

سردار شهید علیرضا همایی فصیح فرمانده دلاور انتظامی شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان بود که در درگیری مسلحانه با اشرار به فیض شهادت نائل آمد و شهید نصرت‌الله جوادی‌پور نیز در 23 اردیبهشت ماه سال 1381 در منطقه گزیک در روزهای آخر ماه صفر مصادف با شهادت حضرت رسول اکرم (ص)، امام حسن (ع) و امام رضا (ع) در مسیر برجک به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/2258/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول