اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دیدار هفته آغازین دور برگشت

ناظر و داوران دیدار سفیر قم با گاز تهران مشخص شدند

خبرگزاری فارس: تیم داوری و ناظر دیدار تیم‌های والیبال سفیر قم و گاز تهران در هفته آغازین دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور مشخص شدند.

ناظر و داوران دیدار سفیر قم با گاز تهران مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، برنامه بازی‌ها و اسامی ناظرین و داوران دیدارهای نخستین هفته از دور برگشت بازی‌های لیگ دسته اول والیبال قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور در حالی از سوی سازمان لیگ فدراسیون والیبال اعلام شد که یکی از مهمترین بازی‌های هفته در قم به انجام می‌رسد.

این هفته دیدارهای هفته هشتم لیگ دسته اول برگزار می‌شود و تیم والیبال سفیر قم در سومین دیدار خانگی خود در این فصل باید در دیداری حساس در پی انتقام شکست بازی رفت از تیم گاز تهران در حضور تماشاگران قمی از این تیم پذیرایی کند.

بازی‌های هفته نخست دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته اول مردان کشور به صورت همزمان روز یکشنبه بیست و ششم آذرماه با برگزاری هشت دیدار در دو گروه پیگیری خواهد شد و طی آن دیدار سفیر قم با گاز تهران رأس ساعت 16 در سالن شهید محمود رضاییان قم به انجام خواهد رسید.

اسامی ناظرین و داوران بازی‌های هفته هشتم مسابقات والیبال باشگاه‌های دسته اول کشور در حالی اعلام شد که دیدار سفیر قم و گاز تهران را مسعود قادری به عنوان داور اول و احمد وکیلی به عنوان داور قضاوت می‌کنند و اکبر توکلی نیز ناظر این بازی است.

دور رفت رقابت‌های مرحله گروهی مسابقات این فصل لیگ دسته اول والیبال قهرمان مردان باشگاه‌های کشور در گروه اول مقدماتی برای تیم سفیر قم پایان خوشی داشت و طی آن سفیر قم در خانه خود برابر بیرگلد ایرانیان رشت به برتری سه بر یک رسید تا نیم فصل را با سه پیروزی و چهار باخت، کسب 9 امتیاز و قرار گرفتن در مکان ششم جدول هشت تیمی گروه نخست به پایان برساند.

انتهای پیام/78002/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول