اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همراه با کاروان سفینة النجاة-76

سجده شکر اعضای کاروان بعد از رسیدن کشتی نجات به ساحل آرامش

خبرگزاری فارس: اعضای کاروان سفینة النجاة پس از ورود ضریح مطهر امام حسین به کربلای معلی به پابوس بارگاه ملکوتی حضرت سیدالشهدا و ابوالفضل العباس رفتند و سجده شکر به جای آوردند.

سجده شکر اعضای کاروان بعد از رسیدن کشتی نجات به ساحل آرامش

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس به عراق، کاروان سفینة النجاة صبح روز گذشته وارد کربلای معلی شد و در جوار بارگاه امام حسین(ع) مستقر شد و مورد زیارت بسیاری از زائران حضرت سیدالشهدا قرار گرفت.

کاروان سفینة النجاة که از شب شام غریبان امام حسین(ع) حرکت خود را از قم به سمت کربلای معلی آغاز کرد با عبور از استان‌های تهران، مرکزی، لرستان، خوزستان و ایلام پس از حدود 19 روز وارد خاک عراق شد.

میلیون‌ها نفر از مردم این استان‌ها در شهرها و روستاهای مسیر حرکت کاروان به استقبال ضریح مطهر اباعبدالله الحسین آمدند و با اشک چشم این ضریح مطهر را بدرقه کردند.

اعضای کاروان سفینة النجاة نیز که طی این مدت همراه و همگام با ضریح مطهر بودند تمام تلاش خود را کردند تا ضمن بهره‌مندی مردم از برکات معنوی ضریح سیدالشهدا، ضریح عشق را به سلامت به مقصد برسانند.

بالاخره روز گذشته کشتی نجات به سلامت به ساحل آرامش رسید و با ورود به کربلای معلی و استقبال مسئولان عتبه حسینی در جوار بارگاه ملکوتی امام حسین مستقر شد.

اعضای کاروان نیز به پاس این توفیق الهی که نصیبشان شده بود و رسیدن سلامت ضریح عشق به کربلا، به پابوس امام حسین(ع) و برادر وفادارش حضرت ابوالفضل العباس(ع) رفتند و سجده شکر به جای آوردند.

انتهای پیام/78010/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول