اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اثر تصادف در بزرگراه شهید کسایی تبریز

5 سرنشین سمند در تبریز در آتش سوختند

خبرگزاری فارس: 5 سرنشین سمند در بزرگراه شهید کسایی تبریز صبح امروز در اثر تصادف در آتش سوختند.

5 سرنشین سمند در تبریز در آتش سوختند

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: ساعت 1.10 بامداد امروز یک دستگاه سمند با یک دستگاه تریلی در حال حرکت در بزرگراه شهید کسایی تبریز نرسیده به خروجی مارالان به شدت برخورد کرد.

حبیب حسینقلی‌زاده افزود: در اثر این تصادف خودروی سمند آتش گرفت و با وجود اعزام اکیپ‌های آتش‌نشانی و فوریت‌های پزشکی به علت حجم زیاد آتش پنج سرنشین آن جان دادند.

این مسئول افزود: همچنین دیروز ساعت 18.45 در تقاطع دامپزشکی و آخونی، یک دستگاه موتورسیکلت با عابر پیاده 74 ساله برخورد کرد که در پی آن عابر در دم جان باخت.

وی گفت: در سانحه‌ای ساعت 6.45 صبح امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پیکان در محور اهر - تبریز سه‌راهی شیخ رجب چهار نفر مصدوم و توسط آمبولانس‌های مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شیخ رجب و هریس منطقه به بیمارستان هریس انتقال داده شدند.

حسینقلی‌زاده اظهار کرد: در حادثه دیگری در جاده اهر- تبریز روبه‌روی روستای «بیل‌رودی» خودروی پیکان وانت واژگون شده و راننده آن مصدوم شد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی با اشاره به آغاز بارش‌های پاییز و زمستان و لغزندگی جاده که موجب واژگونی خودروها می‌شود، از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه حرکت کرده و نکات ایمنی و قوانین راهنمایی رانندگی را رعایت کنند.

انتهای پیام/60002/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول