اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر:

حجم آب سد رئیسعلی دلواری به 200 میلیون مترمکعب افزایش یافت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر گفت: بر اثر بارش‌های پاییزی، حجم آب ذخیره سد رئیسعلی دلواری به 200 میلیون مترمکعب افزایش یافت.

حجم آب سد رئیسعلی دلواری به 200 میلیون مترمکعب افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سیدمهدی موسوی جمعه‌شب در نشست خبری مدیران شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر اظهار داشت: خدمت خالصانه و صادقانه به مردم یکی از مهم‌ترین اصولی است که مسئولان خادم نظام مقدس جمهوری اسلامی به آن توجه دارند و تمامی قدم‌های خود را در مسیر تحقق این هدف والا برمی‌دارند.

وی افزود: کشاورزی و اشتغال در این بخش، سهم بالایی از اشتغال در استان بوشهر را شامل می‌شود و فعالیت‌های این شرکت به‌ صورت مستقیم به صنعت و زیرساخت‌های کشاورزی مرتبط است و توسعه فعالیت‌های کشاورزی تا حدود زیادی متاثر از امر آبیاری است، از این رو مسئولان این شرکت تمام تلاش خود را برای ارائه مطلو‌ب‌ترین خدمات در عرصه آبیاری نخیلات و اراضی کشاورزی به‌کار گرفته‌اند.

موسوی با اشاره به اینکه آبیاری تاثیری مهم بر کیفیت و کمیت تولید محصولات کشاورزی دارد، خاطرنشان کرد: آبیاری مطلوب، کیفیت و کمیت محصولات و تولیدات کشاورزی را تحت تأثیر قرار می‌دهد و به همین علت، این مهم به‌طور خاص مورد تأکید تمامی کشاورزان منطقه است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر بیان داشت: افزایش نظارت و حضور مستمر پرسنل و کارشناسان این شرکت در شبکه‌های آبیاری نقاط مختلف استان از مسائلی است که مدیریت این شرکت به‌منظور دستیابی به کیفیت مطلوب آبیاری در دستور کار قرار داده است.

موسوی با اشاره به افزایش 83 درصدی حجم ذخیره آب سد مخزنی رئیسعلی دلواری عنوان کرد: بارش‌های پاییزی سال جاری تاثیر مهمی در افزایش حجم آب ذخیره شده پشت سد رئیسعلی دلواری داشته و زمینه را برای رشد و توسعه فعالیت‌های کشاورزان منطقه هموار کرده است.

وی ادامه داد: بر اثر بارش‌های اخیر حجم آب ذخیره در سد رئیسعلی دلواری از 109 میلیون مترمکعب به 174 میلیون مترمکعب در مرحله اول و سپس به 200 میلیون مترمکعب افزایش یافته و امیدواریم با تداوم بارندگی ذخیره آب این سد به‌طور مضاعف افزایش یابد.

وی با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی از شبکه‌های آبیاری آبپخش گفت: گزارشات مربوط به خسارت سیل در کمیته ستاد بحران و همچنین در بازدید معاون وزیر نیرو و کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی از مناطق سیل‌زده دشتستان طرح شده و امیدواریم شاهد حصول نتایج مطلوب برای شهرستان دشتستان باشیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر بیان داشت: اجرای تعمیرات اساسی در ایستگاه پمپاژ «کلل» از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت در سال جاری است و در مراحل مختلف اقداماتی ارزشمند در این زمینه صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/2451/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول