اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو استان قم:

3 کونگ‌فوکار قمی به تیم ملی دعوت شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو استان قم از دعوت سه کونگ‌‌فوکار قمی به تیم ملی بزرگسالان کشورمان خبر داد.

3 کونگ‌فوکار قمی به تیم ملی دعوت شدند

محمد خان‌احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی کونگ‌فو کشورمان نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی و انتخابی تیم ملی کونگ‌فو با شرکت نفرات مورد نظر در حالی برگزار می‌شود که در آن سه کونگ‌فوکار قمی حضور دارند.

وی ادامه داد: در واقع بعد از برگزاری پیکارهای کونگ‌فو قهرمانی کشور چهره‌های شاخص این رقابت‌ها در اوزان مختلف به اردوی تیم ملی دعوت شدند و سه کونگ‌فوکار قمی یعنی رضا اکرام‌فرد، سعید علیرضالو و سعید چاردولی نیز در کنار سایر ملی پوشان تمرین می‌کنند.

رئیس هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو استان قم افزود: نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی و انتخابی تیم ملی کونگ‌فو در رده سنی بزرگسالان آقایان و در بخش مبارزات آزاد به مدت چهار روز به میزبانی هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو استان زنجان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در این اردو علاوه بر سه کونگ‌فوکار قمی، ورزشکارانی از استان‌های زنجان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، فارس، اصفهان، اردبیل، مازندران، البرز، گیلان، همدان، تهران، خوزستان، گلستان و آذربایجان غربی حضور دارند.

خان‌احمدی ابراز داشت: تقریبا بعد از چهار سال شاهد حضور کونگ‌فوکاران قمی در اردوی تیم ملی کونگ‌فو کشورمان هستیم و این نشان می‌دهد که توانسته‌ایم بار دیگر تحولی جدید را در راستای رشد و توسعه کونگ‌فو قم ایجاد کرده و زمینه بروز استعدادهای جوانان آینده‌دار این رشته را فراهم کنیم.

وی یادآور شد: جابه‌جایی‌هایی که در یکی دو سال اخیر در انتقال کونگ‌فو به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و دوباره بازگشت آن به عنوان یک فدراسیون مستقل صورت گرفت، تا حدودی به جایگاه و پیشرفت این رشته ورزشی نه تنها در قم بلکه در تمام کشور لطمه زد.

رئیس هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو استان قم تصریح کرد: با این حال با حمایت‌هایی که اداره کل ورزش و جوانان در استان قم و فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ‌فو از هیئت قم انجام می‌دهد، سعی کرده‌ایم محدودیت‌ها و مشکلات را که بیشتر مالی است تا حدودی برطرف کرده و در حد بضاعت و توان خود انتظارات خانواده این رشته ورزشی را برآورده کنیم.

خان‌احمدی در پایان تصریح کرد: هر سه ملی پوش کونگ‌فو قم قطعا جزو نفراتی هستند که می‌توانند با عضویت در تیم ملی کونگ‌فو کشورمان برای قم و ورزش کشور در رقابت‌های مهم برون مرزی افتخار کسب کرده و چهره‌های درخشانی از خود نشان بدهند.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول