اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

خدمت به مردم وظیفه و تکلیف شرعی است

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خدمت به مردم به مثابه بمب‌هایی است که در وجود مسئولان است و با فراهم شدن شرایط این بمب‌ها تحت عنوان ایمان و تکلیف فعال می‌شوند.

خدمت به مردم وظیفه و تکلیف شرعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حاتم نارویی صبح امروز در حاشیه بازدید از سردخانه هامون‌ثمر زاهدان در بخش نصرت‌آباد در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: امروز خدمت در مناطق محروم به ویژه استان سیستان و بلوچستان یک فرصت است تا مدیران توان خود را در عرصه‌های مختلف عمرانی به منصه ظهور برسانند.

وی افزود: سردخانه هامون‌ثمر با 90 درصد پیشرفت فیزیکی، 7 هزار و 500 تن ظرفیت دارد و وجود آن در منطقه نصرت‌آباد و استان نقش کلیدی خواهد داشت.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به تولیدات بالای استان در زمینه تولید محصولات مختلف می‌طلبد مراودات دائم و مستمر در این مورد صورت پذیرد تا محصولات استان دچار زیان و خسارت نشوند.

نارویی بیان کرد: با توجه به اینکه این سردخانه از اهمیت ویژه‌ای در حفظ تولیدات استانی برخوردار است باید مراقبت شود تا لوازم یدکی مهمی که عمر و زمان دارد، در انبارهای مربوطه نگهداری تا در صورت آسیب احتمالی به هر بخش کار سردخانه دچار خلل نشود.

وی تصریح کرد: این سردخانه پذیرای محصولات کشاورزی، میوه، تره‌بار و مواد پروتئینی است و لزوم مراقبت و سلامت این سردخانه را دوچندان می‌کند.

استاندار سیستان و بلوچستان تأکید کرد: با توجه به تنوع محصولات استان ضرورت دارد با کارشناسان مشاوره شده و درجه تعادل نگهداری هر محصول در سالن مختص به خود مشخص شود.

نارویی گفت: کیفیت ارائه در خدمات این سردخانه باید به گونه‌ای باشد که کیفیت محصولات ورودی و خروجی، یکسان باشد چرا که شما امانتدار هستید و دقت شود تا ضایعات به حداقل کاهش یابد.

وی افزود: در ارائه خدمات در سردخانه فوق باید امین‌ترین، مطمئن‌ترین و مجرب‌ترین افراد به کار گرفته شوند چرا که حیثیت کاری شما در گرو عملکرد مطلوب شماست و در این میان دستگاه‌های اجرایی هم موظف به همکاری هستند.

سردخانه هامون‌ثمر در یک عرصه 5 هکتاری از سال 84 آغاز با صرف هزینه‌ای بالغ بر 5 میلیارد تومان که 4 میلیارد تومان تسهیلات از بانک کشاورزی در اختیار این شرکت قرار گرفت و بقیه آورده سهامداران بود.

این طرح احداث سردخانه دومداره با دمای 3 هزار و 750 بالای صفر و 3 هزار و 750 زیر صفر است که هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی بالای 95 درصد در حال اتمام است که در صورت پرداخت طرح تکمیلی در 2 هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/75002/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول