اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

فدراسیون در لیگ قهرمانان از صبا حمایت کند

خبرگزاری فارس: استاندار قم با اشاره به حضور تیم فوتبال صبای قم در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا، لزوم توجه و حمایت ویژه مسئولان فدراسیون فوتبال در این زمینه را خواستار شد

فدراسیون در لیگ قهرمانان از صبا حمایت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در دیدار علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به وضعیت ورزش قم اظهار کرد: توجه ویژه دولت در سال‌های گذشته، سبب توسعه کمی و کیفی ورزش در این استان شده است.

استاندار قم با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در زمینه توسعه رشته‌های ورزشی در استان به ویژه رشته پرطرفدار فوتبال گفت: تیم فوتبال صبا به عنوان هدیه ارزشمند دولت به جوانان استان، نقش مهمی در رونق ورزش قم داشته است.

پیریایی همچنین با اشاره به حضور تیم فوتبال صبای قم در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا، لزوم توجه و حمایت ویژه مسئولان فدراسیون فوتبال در این زمینه را خواستار شد.

کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال نیز با ابراز رضایت از نگاه حمایتی مسئولان این استان نسبت به مقوله ورزش، از تلاش‌های استاندار قم و سازمان‌های مسئول در استاندارد سازی امکانات ورزشگاه یادگار امام قم برای میزبانی مطلوب رقابت‌های باشگاه‌های آسیا قدردانی کرد.

انتهای پیام/2258 /ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول