اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا:

مدارس شاهد اهداف تعلیم و تربیت را محکم می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیر اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا گفت: مدارس شاهد با اجرای برنامه‌های هدفمند اهداف تعلیم و تربیت را محکم می‌کنند.

مدارس شاهد اهداف تعلیم و تربیت را محکم می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، سیده حمیرا ذکی‌پور در جمع مدیران مدارس شاهد استان در این شهرستان، تعلیم و تربیت سنجیده و اصولی در بین دانش‌آموزان را مقوله‌ای مهم و تاثیرگذار دانست.

وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت باید در سطح مدارس مثمرثمرتر از گذشته باشد، تصریح کرد: طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز در راستای دستیابی به این مهم در تلاش است.

مدیر اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا، طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش را مهم خواند و بیان کرد: این طرح دانش‌آموزان را به طرف حیات طیبه و اهداف منطبق اصلی سوق می‌دهد.

وی، هدف اصلی طرح تحول بنیادین را به جریان درآوردن آموزش و پرورش در کانال اصلی و واقعی آن عنوان کرد.

ذکی‌پور با اشاره به اینکه اجرای طرح تحول بنیادین بر اساس سند تحول کاری بسیار سخت و دشوار است، افزود: اجرای این سند نیازمند کار کارشناسی و تخصص افرادی مجرب است.

وی با تصریح بر اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای ایجاد تغییر در محتوا و ساختار آموزشی گام برمی‌دارد، ادامه داد: انجام درست و محوری این سند بیش از هر چیز در درجه اهمیت فعالیت آموزش و پرورش‌ها قرار دارد.

این مسئول با اشاره به مدارس شاهد و فعالیت آموزشی این نوع از مدارس اذعان کرد: مدارس شاهد با اجرای برنامه‌های هدفمند اهداف تعلیم و تربیت را محکم می‌کنند.

وی مدارس شاهد را به لحاظ آموزشی و تربیتی متفاوت با مدارس عادی دانست و افزود: دانش‌آموزان مدارس شاهد از سرمایه‌های علمی کشور محسوب می‌شوند.

مدیر اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا با بیان اینکه مدارس شاهد باید به طرف پژوهش، علوم و بینش درست در جریان باشد، گفت: ترویج فرهنگ شهید و شهادت بهترین مسئله قابل طرح در مدارس شاهد است.

وی تصریح کرد: مدارس شاهد فضایی معنوی است که در رأس معنویت‌های آن، معلم‌ها قرار دارند.

ذکی‌پور، معلمی را یک هنر خواند و یادآور شد: معلم‌ها رکن رکین تعلیم و تربیت دانش‌آموزان هستند و تمام سند تحول بنیادین حول محور این قشر متفکر و بصیر می‌چرخد.

انتهای پیام/84003/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول