اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی دزفول خبر داد

احداث هزار هکتار باغ مدرن در دزفول

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی دزفول از احداث بیش از یک هزار هکتار باغ مدرن در این شهرستان خبر داد و گفت: احداث این باغ‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

احداث هزار هکتار باغ مدرن در دزفول

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، عبدالرضا مهران‌زاده عصر امروز در جلسه شورای کشاورزی شهرستان دزفول که با حضور استاندار خوزستان برگزار شد اظهار داشت: در سال‌جاری احداث یکهزار هکتار باغ مدرن در شهرستان دزفول در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این شهرستان در سال‌جاری افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده برای شهرستان دزفول در سال‌جاری یک‌هزار و 500 هکتار باغ جدید نیز احداث خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه کار احداث این باغات آغاز شده، افزود: تا کنون از این میزان بیش از 52 هکتار احداث شده و فعالیت برای تحقق این وعده نیز ادامه دارد.

* حمایت از صنایع مرتبط با کشاورزی در دزفول

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دزفول در این جلسه ابراز داشت: در شهرستان دزفول تلاش شده تا از صنایع موجود در بخش کشاورزی حمایت شود.

میثم شکرچیان افزود: در سال‌جاری برای طرح در کارگروه کشاورزی بیش از 30 طرح مرتبط با این صنعت ارائه شده است که این طرح‌ها در حال بررسی است.

وی درباره بررسی و تصویب این طرح‌ها خاطرنشان کرد: از 30 طرح ارائه شده بیش از 12 طرح بررسی و به تصویب رسیده‌اند و برای دریافت تسهیلات به بانک ارجاع شده‌اند.

* معطل ماندن چهار طرح در بخش منابع طبیعی

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دزفول نیز اذعان داشت: در ماه‌های گذشته هشت طرح برای طرح در کارگروه کشاورزی شهرستان دزفول به این اداره ارسال شده است.

علی درخشانی‌فر با اشاره به بررسی این طرح‌ها عنوان کرد: این طرح‌ها بررسی شده و تاکنون چهار طرح نیز برای اخذ تسهیلات به بانک ارجاع شده است.

وی در پایان گفت: چهار طرح دیگر به دلیل عشایری بودن و در اختیار نبودن وثیقه برای پیشنهاد کنندگان همچنان معطل مانده است.

انتهای پیام/72006/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول