اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر خراسان‌رضوی:

منازل غیرمجاز ریشه تاریخی در مشهد دارد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر خراسان‌رضوی گفت: باید قبول کرد که اقامتگاه‌ها و منازل غیرمجاز ریشه تاریخی در شهر مشهد دارد.

منازل غیرمجاز ریشه تاریخی در مشهد دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد فرید جواهرزاده ‌در جلسه آسیب‌شناسی صنعت هتل‌داران مشهد در ساختمان جهاد‌دانشگاهی واقع در دانشگاه فردوسی مشهد اظهار کرد: سال‌های زیادی است که منازل و اقامتگاه‌های غیرمجاز در سطح شهر وجود دارد.

وی افزود: سازمان میراث فرهنگی به‌تازگی به موضوع خانه‌های غیرمجاز توجه کرده است و البته باید بیش از پیش توجه و همکاری را در این موضوع داشت.

جواهرزاده بیان کرد: تهدید مهمی که ما داریم بحث زوارکش‌ها است و همراهی واحد‌های مجاز و غیرمجاز با این زوار‌کش‌ها یکی از چالش‌های مهم شهر مشهد است.

جواهرزاده خاطر نشان کرد: آنچه را در شهر مشهد مشکل می‌دانیم جدا از صنعت گردشگری نیست؛ البته لازم به ذکر است که در بحث سخت‌افزاری مشکلی نداریم و بیشتر در بحث نرم‌افزاری که همان مدیریت و برنامه‌ریزی است دچار چالش هستیم.

دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر خراسان‌رضوی افزود: قبول دارم که شهر مشهد دارای هتل‌های ارزان‌قیمتی است اما این را هم باید مدنظر داشته باشیم که در کشورهای دیگر علاوه بر قیمت مناسب خدمات بیشتری ارائه می‌شود.

جواهرزاده ادامه داد: البته نباید فراموش شود که ما در ایران از محدودیت‌هایی از قبیل اجرای کنسرت‌ها و موسیقی هتل‌ها برخورداریم اما باید ابتکار و خلاقیت بیشتری را در این زمینه پیاده کنیم.

وی تصریح کرد: توریسم باید برای پر کردن خلأهای خود برنامه‌هایی مدون داشته باشد که به نیازهای توریسم توجه بیشتری کند.

دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر خراسان‌رضوی با بیان اینکه می‌توانیم در زمینه جذب توریسم موفق باشیم  گفت: با برنامه‌ریزی و اصول می‌توانیم موفق عمل کنیم و به جایگاه اصلی خود برسیم.

انتهای پیام/70005/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول