اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عامل توسعه خوشه کفش استان قم:

توسعه صنعت کفش کشور نیازمند برند‌سازی است

خبرگزاری فارس: عامل توسعه خوشه کفش استان قم گفت: توسعه صنعت کفش کشور به برند‌سازی نیاز دارد و تمام خوشه‌های کفش باید برند‌سازی را در دستور کار خود قرار بدهند.

توسعه صنعت کفش کشور نیازمند برند‌سازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عادل ربیعی پیش از ظهر امروز در چهارمین همایش خوشه‌های کفش کشور اظهار کرد: درصدد توسعه خوشه کفش استان قم هستیم و صنعت کفش استان قم سهم بالایی از تولید کفش کشور را دارد.

وی با اشاره به اینکه همکاری و مشارکت واحد‌های کوچک فعال در بخش تولید کفش نقش عمده‌ای در افزایش صادرات کشور را دارند، اضافه کرد: توجه به برند‌سازی صنعت کفش کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است و برند‌سازی صنعت کفش کشور یکی از اولویت‌ها و خروجی این همایش‌ها به شمار می‌رود.

عامل توسعه خوشه کفش استان قم تصریح کرد: توسعه صنعت کفش کشور به برند‌سازی نیاز دارد و تمام خوشه‌های کفش باید برند‌سازی صنعت کفش کشور را در دستور کار خود قرار بدهند.

وی با اشاره به اینکه توجه به صادرات کفش کشور نیز در راستای توسعه این صنعت نقش بسیاری دارد، ادامه داد: خوشه‌های کفش کشور باید در راستای توانمند‌سازی نیروی انسانی متخصص در زمینه تولید کفش برنامه‌ریزی کنند.

ربیعی با بیان اینکه بر اساس مصوبات همایش‌های گذشته مقرر شد که برند‌سازی صنعت کفش کشور با مدیریت خوشه کفش تبریز صورت بگیرد، تاکید کرد: همچنین توسعه صادرات تولید کفش کشور نیز با مدیریت خوشه کفش استان قم صورت می‌گیرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران از توانمندی‌های بسیاری در زمینه تولید کفش برخوردار است و توسعه و صادرات صنعت کفش کشور نیازمند اجرای برنامه‌ریزی‌های هدفمند و قانونی در این بخش‌ها است.

انتهای پیام/2301/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول