اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 70 تولید کننده

نمایشگاه کفش، کیف و صنایع وابسته در اصفهان برپا شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: 70 شرکت کننده از امروز برای حضور در دومین نمایشگاه کفش، کیف و صنایع وابسته در اصفهان گرد هم می‌آیند.

نمایشگاه کفش، کیف و صنایع وابسته در اصفهان برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، رسول محققیان اظهار کرد: دومین نمایشگاه تخصصی کفش، کیف و صنایع وابسته در فضایی افزون بر 2 هزار و 500 متر مربع و با حضور 70 مشارکت کننده و با هدف نمایش آخرین نمونه‌های کفش‌های چرم، تجهیزات و صنایع وابسته از 22 تا 25 آذر ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می‌شود. 

وی افزود: آشنایی دست‌اندرکاران این صنعت با سلایق روز مشتریان، آگاهی از آخرین دستاوردها، ماشین آلات و فناوری‌های این عرصه و نیز سنجش توان صنعت کفش کشور در استان‌های مختلف از مهم‌ترین اهداف برپایی این نمایشگاه است. 

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان بیان کرد: در این دوره مشارکت کنندگانی از استان‌های اصفهان، تهران، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی حضور یافته‌اند.

وی ادامه داد: برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان با سخنرانی یکی از اساتید کشوری در حاشیه نمایشگاه از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.

محققیان بیان کرد: ساعات بازدید از دومین نمایشگاه تخصصی کفش، کیف و صنایع وابسته  15 تا 21 است.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول