اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کوهنوردی استان تهران:

9 تیم طرح پیشگیری از حوادث کوهستانی را در تهران اجرا می‏کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران از اجرای طرح «اطلاع‏رسانی و پیشگیری از حوادث کوهستانی» توسط 9 تیم کوهنوردی در این استان خبر داد.

9 تیم طرح پیشگیری از حوادث کوهستانی را در تهران اجرا می‏کنند

کاوه کاشفی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان اظهار داشت: طرح پیشگیری از حوادث کوهستانی از سال 1386 آغاز شده است.

وی ادامه داد: در سایه اجرای این طرح، تلفات جانی سوانح کوهستانی استان تهران مسیری رو به کاهش را در پیش گرفت.

کاشفی اضافه کرد‏: برای اجرای این طرح، گروه‏های کوهنوردی استان تهران مانند «دخانیات»، «هما»، «صنایع هواپیمایی ایران»، «سها»، «باشگاه کوهنوردی تهران»، «باشگاه کوهنوردی اسپیلت»، «پرستو»، «گروه کوهنوردی پارس شمیران» و «باشگاه کوهنوردی و اسکی دماوند» اعلام آمادگی کرده‏اند.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران افزود: این 9 گروه‏ کوهنوردی داوطلب به صورت مستقل یا مشترک، تولیت هشت ایستگاه‏ کوهنوردی ارتفاعات تهران را بر عهده می‏گیرند.

وی تصریح کرد: هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران امور هماهنگی گروه‏های درگیر در اجرای طرح اطلاع‏رسانی و پیشگیری از حوادث کوهستانی را بر عهده دارد.

کاشفی اضافه کرد: برای توسعه کیفی این طرح، ناظرانی برگزیده از مربیان کارکشته و کارشناسان نامی این رشته در هفته‏های آینده به طور نامحسوس بر نحوه کار ایستگاه‏های کوهنوردی نظارت خواهند داشت.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران افزود: مسائلی همچون شیوه فعالیت ایستگاه، چگونگی برخورد آنها با مراجعان و البسه حرفه‏ای نفرات حاضر در ایستگاه از سوی ناظران بررسی و نتیجه نهایی آن به صورت گزارش به دبیر هیئت کوهنوردی استان تهران ارسال می‏شود.

انتهای پیام/25683‌/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول