اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف گسترش معارف مهدوی

دوره‌ آموزش مهدویت در مناطق محروم قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر مجتمع فرهنگی نور از برگزاری دوره‌ آموزش مهدویت در منطقه محروم نیروگاه قم خبر داد.

دوره‌ آموزش مهدویت در مناطق محروم قم برگزار می‌شود

حسن محمدی‌تبار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش مهدویت اظهار کرد: واحد امور مساجد خواهران مجتمع نور با همکاری بنیاد فرهنگی مهدویت اقدام به برگزاری این دوره‌ها با هدف گسترش معارف مهدوی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دوره آموزش مهدویت به صورت فشرده با حضور استادان مجرب و با تجربه برگزار می‌شود و کسانی ‌که این دوره‌ها را با موفقیت بگذرانند گواهی‌نامه پایان دوره دریافت می‌کنند.

مدیر مجتمع فرهنگی نور یادآور شد: علاقه‌مندان شرکت در این دوره‌ها می‌توانند نام، نام خانوادگی و سن خود را به همراه عدد 107 به سامانه پیامکی 3000856110 ارسال کنند.

وی با اشاره به واحد آموزشگاه مجتمع فرهنگی نور گفت: برنامه‌های این بخش با هدف تربیت نیروهای متعهد و متخصص برای جامعه اسلامی برگزار می‌شود تا با غنی‌سازی افکار مانع گرایش آنها به ناهنجاری‌های اجتماعی شود.

محمدی‌تبار با بیان اینکه برنامه‌های آموزشی این مجتمع برای گروه‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود عنوان داشت: شناسایی و جذب دانش‌آموزان مستعد به منظور تربیت نخبگان، تربیت مربیان متعهد و متخصص برای مجتمع و دیگر مراکز فرهنگی و به کارگیری شیوه‌های جذب مخاطب از جمله اهداف و فعالیت‌های این واحد است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های آموزشی مجتمع در قالب علمی، فنی و هنری صبح‌ها ویژه خواهران و بعد از ظهرها ویژه برادران برگزار می‌شود که علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره می‌توانند نام، نام خانوادگی و سن خود را به همراه عدد 120 به سامانه پیامکی مجتمع ارسال کنند.

انتهای پیام/78003/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول