اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد

تداوم بارش‌های رگباری تا پایان امروز

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم بارش‌های رگباری و شدید تا پایان وقت امروز در استان و احتمال آبگرفتگی معابر در شهرهای خوزستان خبر داد.

تداوم بارش‌های رگباری تا پایان امروز

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: همانگونه که نقشه‌های پیش‌یابی نیز نشان می‌داد به دلیل تقویت خط ناپایدار لایه میانی جو، همچنین زبانه قوی و کم‌فشار سطح زمین شاهد آسمانی ابری همراه با بارندگی گسترده در سطح استان بودیم که بعضا با رعد و برق همراه بود.

وی با اشاره به شرایط بارش‌ها در ساعات آینده در استان خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود این وضعیت با شدت و ضعف تا اواخر روز جاری نیز ادامه داشته باشد.

دهملایی تاکید کرد: آسمان استان نیمه ابری تا ابری همراه با بارندگی، رعد و برق و بعضا توام با وزش باد قابل‌ملاحظه پیش‌بینی می‌شود و انتظار ادامه بارندگی تا اواخر امروز وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خاطر نشان کرد: عصر امروز، سه‌شنبه و به ویژه چهارشنبه نیز به دلیل وزش باد شدید، خلیج فارس مواج خواهد بود.

وی افزود: وضعیت هوا، نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار و رعد و برق جهت باد، جنوب شرقی تا جنوب غربی بتدریج شمال تا شمال غربی سرعت باد، 20 تا 35 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد، 50 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

دهملایی تاکید کرد: در شبانه روز گذشته آغاجاری با 26.1 و دهدز با 5.3 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط گزارش شده‌اند و حداکثر دمای اهواز به 21 و حداقل به 13 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

انتهای پیام/72006/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول