اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر تاکید کرد

برطرف کردن مشکل کلرزنی آب روستاهای شوشتر

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر بر برطرف کردن کامل مشکل کلرزنی آب روستاهای این شهرستان تاکید کرد و گفت: باید با نظارت بیشتر بر کلرزنی آب روستایی بر بهداشت فردی در روستاها نظارت بیشتری کرد.

برطرف کردن مشکل کلرزنی آب روستاهای شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حیدر نجفی ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی اظهار داشت: بررسی‌های انجام شده در برخی روستاهای شهرستان حاکی از آن است که میزان کلر باقی‌مانده آب در این روستاها صفر  و در برخی دیگر روستاها بیش از حدمجاز است که تاثیر مستقیم بر سلامت مصرف‌کنندگان دارد.

وی افزود: امسال به دلیل بارش‌های مناسب باران، نیاز ضروری به آهک‌پاشی روستاها نیست و نباید به دهیاری‌ها برای آهک پاشی فشار مضاعفی وارد کرد.

نجفی با اشاره به مشکلات گاومیش‌داران منطقه گاومیش‌آباد ساحلی خاطرنشان کرد: همه گاومیش‌دارانی که از دولت تسهیلات دریافت کرده‌اند باید در اسرع وقت شهر را ترک کرده و به محل تعیین شده نقل مکان کنند.

وی با اشاره به اینکه جهادکشاورزی موظف به مهیا کردن شرایط برای جابه‌جایی این گاومیش‌داران است، تاکید کرد: جهادکشاورزی باید هر چه سریع‌تر این کار را انجام دهد.

رئیس شورای سلامت و امنیت غذایی شوشتر افزود: در سال گذشته 40 میلیارد ریال اعتبار برای روستاهای شوشتر در نظر گرفته شد، امسال نیز 37 میلیارد ریال اعتبار برای روستاهای شوشتر پیش‌بینی شده که تخصیص این رقم تاثیر مستقیم بر افزایش کیفیت بهداشت محیط روستاها دارد.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی روستاهای شوشتر مشکلات زیادی دارند که امیدواریم تخصیص اعتبارات در سال‌مالی جاری به مرز75 تا85 درصد برسد تا بتوان قدمی برای بهسازی آنها برداشت.

نجفی تاکید کرد: برای رفع مشکلات در روستاهای شوشتر از این ماه همه اداراتی که دارای ماشین‌آلات عمرانی هستند برای نظافت روستاهای یک مسیر بسیج می‌شوند و باید تا قبل از آغاز نوروز، نظافت روستاها به وضعیت مطلوب برسد.

انتهای پیام/72006/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول