اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی جهرم خبر داد

کشف سیگار قاچاق در جهرم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از توقیف یک خودرو و کشف 200 هزار نخ سیگار خارجی در این شهرستان خبر داد.

کشف سیگار قاچاق در جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، یوسف ملک زاده اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جهرم با اجرای طرح تشدید برخورد با قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک سواری پراید به رانندگی فردی به‌نام «الف ـ م» که از سمت لارستان به طرف جهرم در حرکت بود، مظنون شدند.

وی افزود: راننده پراید به محض مشاهده ماموران، بدون توجه به دستور ایست پلیس، با سرعت بسیار از محل متواری و پس از مسافتی تعقیب و گریز، خودرو قاچاقچی متوقف و در بازرسی از آن، 200 هزار نخ سیگار خارجی کشف شد.

ملک زاده با اشاره به دستگیری راننده خودرو، خاطرنشان کرد: مواد دخانی مکشوفه به همراه خودرو به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان انتقال و متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی در پایان، وابستگی فکری و سرگرمی مضر و بی‌محتوایی مانند سیگار را مقدمه‌ای برای اسارت در چنگ اعتیاد دانست و به نوجوانان و جوانان توصیه کرد که تفریح و نشاطی را که در ورزش هست، با دود و اعتیاد عوض نکنند.

بر اساس این گزارش همچنین فرمانده انتظامی لامرد از اجرای طرح پاکسازی و کشف 12هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

اکبر زلفی گفت: با توجه به فعالیت قاچاقچیان سوخت، مأموران انتظامی این شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، محل‌های دپوی سوخت را در نقاط مختلف شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی و با همکاری پلیس آگاهی، یگان امداد شهرستان، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پاوا و کلانتری شهر لامرد به مناطق مشخص شده اعزام شدند.

فرمانده انتظامی لامرد اظهار کرد: مأموران در بازرسی از محل‌های دپو 12 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.

زلفی خاطرنشان کرد: مأموران در این طرح سه خودروی ایسوزو که اقدام به حمل و جا به جایی سوخت‌های قاچاق می‌کرد را به همراه 12 گالن  ویژه حمل سوخت توقیف کردند.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول