اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی برترین‌ها

نمایشگاه جشنواره نشریه علمی دانشجویی به کار خود پایان می‌دهد

خبرگزاری فارس: رئیس واحد دانشگاه آزاد شهرستان تویسرکان گفت: امروز با معرفی برترین‌ها، نمایشگاه ششمین جشنواره نشریه علمی دانشجویی منطقه 5 کشوری در واحد دانشگاه آزاد تویسرکان به کار خود پایان می‌دهد.

نمایشگاه جشنواره نشریه علمی دانشجویی به کار خود پایان می‌دهد

سعید جامه‌بزرگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به اینکه این نمایشگاه از 18 آذر ماه سال‌جاری تا پایان امروز برای بازدید علاقمندان در واحد دانشگاه آزاد تویسرکان فعال است، اظهار داشت: نمایشگاه با حضور 13 واحد دانشگاهی تویسرکان، بروجرد، فاران، نراق، آشتیان، محلات، ملایر، درود، اراک، تفرش، خرم‌آباد، همدان و ساوه با حضور دانشجویان فعال و پویا در عرصه کار نشریه علمی با اهداف تعریف شده آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف برپایی این نمایشگاه ششمین جشنواره نشریه دانشجویی منطقه 5 ارتقای سطح کیفی نشریات دانشگاهی است، اضافه کرد: تبادل اطلاعات و داشته‌ها، کسب تجربه و آشنا شدن با سبک و سیاق کاری و فعالیتی نشریات مکتوب در واحدهای مختلف دانشگاهی در راستای کیفی‌سازی نشریات دانشجویی از اهداف این برنامه به شمار می‌رود.

رئیس واحد دانشگاه آزاد شهرستان تویسرکان افزود: 70 عنوان نشریه در حال انتشار در 13 واحد دانشگاهی در بخش‌های فرهنگی‌، پژوهشی، هنری، ورزشی و... دانشجویی به زبان فارسی و انگلیسی در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان و فعالان عرصه نشریات مکتوب قرار داده شده است.

وی با اشاره به اینکه از نشریات شرکت‌کننده در جشنواره با داوری متخصصان و کارشناسان حوزه مربوطه 21 اثر از هفت بخش به عنوان نشریه برتر گزینش و معرفی می‌شوند، تصریح کرد: به آثار برتر و منتخب توسط هیئت داوری در مراسمی با حضور مسئولان و معاونان فرهنگی واحدهای شرکت‌کننده در جشنواره در مجموع 22 میلیون و 400 هزار ریال همراه با تندیس و لوح تقدیر اعطا می‌شود.

جامه‌بزرگی از برگزاری کارگاه آموزشی شیوه نوشتار و مؤلفه‌های مرتبط در این حوزه خبر داد و خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی با تدریس استاد قلندریان کارشناس نشریات دانشجویی و عضو کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی کشور برای مدیر مسئولان و سردبیران نشریات دانشجویی برگزار و در پایان به افراد شرکت‌کننده گواهی داده می‌‌شود.

وی در پایان سخنانش متذکر شد: از مجموع 10 اثر واحد دانشگاه آزاد تویسرکان در نمایشگاه پنج اثر برای داوری در این دوره جشنواره نشریه دانشجویی حضور دارد.

انتهای پیام/89010/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول