اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد:

6 پایگاه امدادی زمستانی در استان یزد فعال شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در راستای اجرای طرح امدادی زمستانی هلال احمر، شش پایگاه سیار زمستانی با حضور امدادگران در شیفت‌های مختلف در استان فعال شده است.

6 پایگاه امدادی زمستانی در استان یزد فعال شد

حمید پارسائیان امروز در حاشیه سفر خود به شهرستان بافق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با اشاره به ماموریت‌های مختلف هلال احمر اظهار داشت: برنامه‌های طرح‌های زمستانی هلال احمر با همکاری نیروی انتظامی، آتش‌نشانی، اداره راه و اورژانس در سطح استان آغاز شده است.

وی با بیان اهداف سفر خود به بافق افزود: پیگیری روند اجرایی پروژه‌های عمرانی هلال احمر در بافق و جلب همکاری و مشارکت فرمانداری در تجهیز و تکمیل این پروژه‌ها از جمله اهداف این سفر است.

پارسائیان عنوان کرد: یکی از پروژه‌های عمرانی در شهرستان بافق احداث سالن چند منظوره این شهرستان است که تاکنون حدود 50 درصد پیشرفت کرده است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه شهرستان بافق روی گسل زلزله قرار دارد، احداث این سالن برای استفاده ورزشی و امدادی ضروری است و این سالن برای اسکان اضطراری و انبار امدادی قابل استفاده است و در مواقع عادی نیز به عنوان سالن ورزشی می‌تواند در اختیار جوانان شهرستان بافق قرار گیرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد همچنین به پیشرفت احداث پایگاه امداد جاده‌ای در سه راهی سه‌چاهون بافق اشاره کرد و افزود: فونداسیون این پایگاه انجام شده و تاکنون حدود 80 میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای تکمیل و تسریع در اجرای این پایگاه از سوی فرمانداری بافق قول مساعدت داده شد.

پارسائیان تصریح کرد: با تکمیل پایگاه امداد جاده‌ای سه‌چاهون، تجهیزات امدادی و خودرو توسط جمعیت هلال احمر استان برای این پایگاه که هزینه‌ای بالغ بر 600 میلیون تومان است، فراهم خواهد شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: در این راستا علاوه بر آموزش‌های لازم در شهرستان، تیم تخصصی امداد جاده‌ای نیز در بافق راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به پایگاه‌های امداد جاده‌ای در استان یزد یادآور شد: در حال حاضر پنج پایگاه امداد جاده‌ای ثابت در استان یزد در حال انجام ماموریت هستند و هفت پایگاه نیز در حال ساخت است که پایگاه امداد جاد‌ه‌ای سه‌چاهون از جمله آنهاست.

پارسائیان خاطرنشان کرد: میانگین حضور امدادگران در صحنه حادثه 12 دقیقه بوده است که به 10 دقیقه کاهش یافته و امیدواریم از این نیز کمتر شود.

انتهای پیام/2464/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول