اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهره برداری شرکت گاز استان قم خواستار شد

پرهیز از ایجاد پروسه اداری جدید در فعالیت شرکت‌های حفار

خبرگزاری فارس: معاون بهره برداری شرکت گاز استان قم گفت: ایجاد پروسه اداری جدید موجب تأخیر در انجام کارها می‌شود و باید از این کار پرهیز شود.

پرهیز از ایجاد پروسه اداری جدید در فعالیت شرکت‌های حفار

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علیرضا نصیری عصر امروز در دومین جلسه کمیسیون هماهنگی فعالیت‌های عمرانی شهرستان قم، اظهار کرد: در مسیر حرکت فرآیند حفاری و اجرای پروژه‌ها اگر به دنبال طی کردن پروسه‌های اداری جدید باشیم این فرایند کمی سخت شده و اقدامات با سرعت لازم انجام نخواهد شد.

وی اجرایی شدن این پروسه را مربوط به تمام فعالیت‌های حفاری دانست و تصریح کرد: این فعالیت اگر بخواهد به این صورت انجام شود، برای مثال در یک پروژه کوچک اگر ما بخواهیم در یک کوچه 20 متر حفاری کنیم و یک شبکه کوچک ایجاد کنیم، باید تمام این پروسه را طی کنیم به این صورت ما باید زمان زیادی برای این شبکه کوچک مصرف کنیم.

معاون بهره برداری شرکت گاز استان قم بیان کرد: نکته‌ای که در این زمینه باید به آن توجه کرد این است که این قانون در مورد تمام مناطق صدق می‌کند، یعنی شهرها و روستاها باید از این قانون تبعیت کنند در این صورت برای روستاها هم ما با مشکل مواجه خواهیم شد.

نصیری اعطای اختیار به مسئولان بخش‌های مختلف را یکی از راهکارهای برون رفت از این مشکل دانست و تاکید کرد: ما می‌توانیم در این زمینه حاکمیت فرمانداری بر امور را حفظ کنیم، در مقابل هم برای تسهیل در امور قرارداد مشترکی با یک فرمت تدوین شده ایجاد کرده و به شهرها و روستاها ارائه کنیم.

وی افزود: با توجه به تفاوت‌های قیمتی و اشتراکی که در شهرها و روستاها وجود دارد اشتراک عددی مورد نظر در شهرها و یا روستا و در صورت وجود تفاوت آنها را باید به صورت کامل بیان کرد.

معاون بهره برداری شرکت گاز استان قم ابراز داشت: در صورتی که به بخشداری اجازه داده شود که این فرآیند را به نیابت از فرمانداری انجام دهد بسیاری از مشکلات شرکت‌های حفاری برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/2258/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول