اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام بزرگواری در گفت‌وگو با فارس:

جریان انحرافی در انتخابات ریاست‌ جمهوری طرفی نخواهد بست

خبرگزاری فارس: نماینده اصولگرای کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس گفت: جریان انحرافی هیچ توفیقی در انتخابات ریاست جمهوری نخواهد داشت چراکه دست آن‌ها برای همه رو شده است.

جریان انحرافی در انتخابات ریاست‌ جمهوری طرفی نخواهد بست

حجت‌الاسلام سیدعلی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج گفت: نظام جمهوری اسلامی تاکنون از همه ظرفیت‌های افراد و گروه‌ها و احزاب استفاده کرده و هیچ ‌فردی نمی‌تواند بگوید این نظام برای سپردن مسئولیت‌ها، سیاه و سفید بودن را ملاک قرار می‌دهد.

نماینده اصولگرای استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس با ذکر این سخن که نظام جمهوری اسلامی چهره هیچ شخص و گروهی را خاکستری نشان نمی‌دهد، گفت: ملاک برای حضور در همه عرصه‌ها پایبندی به شریعت اسلامی و قبول داشتن اصول پذیرفته شده‌ای است که 98 درصد مردم به آن رأی مثبت داده و از همه مهم‌تر صدها هزار شهید در راه اعتلای آن جان داده‌اند.

بزرگواری در ادامه با بیان این‌که فضای انتخابات آن گونه که مشاهده می‌شود تاکنون عاقلانه بوده است، گفت: بسیار مهم است که افراد و گروه‌ها به سخن و فرموده رهبری مبنی بر عدم وارد شدن زود هنگام به فضای انتخاباتی تمکین کرده‌اند.

وی در ادامه با بیان این‌که مسیر برای ورود همه کسانی که به نظام و قانون اساسی و از همه مهم‌تر معتقد به اصل ولایت‌مطلقه فقیه بوده‌اند، باز است، گفت: وقتی از اصل ولایت فقیه سخن به میان می‌آوریم یادمان باشد همان اصلی است که با محوریت آن نهضت و انقلاب به پیروزی رسید و جوانان بسیاری برای حاکمیت این اصل جان دادند.

نماینده اصولگرای کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به این‌که البته برخی افراد به خودی خود نمی‌توانند در انتخابات به عنوان کاندیدا خود را معرفی کنند، گفت: معاندین انقلاب و یاوران و سران فتنه از جمله این افراد هستند که چهره آن‌ها برای همه مردم شناخته شده است.

وی در ادامه جریان انحرافی و فتنه را در اصل یک جریان با یک نوع تفکر دانست و گفت: درصد پایبندی افراد این 2 جریان به قانون و اصول و ارزش‌ها و ولایت مشخص است و بی‌شک هرگز نخواهند توانست اعتماد مردم را به سوی خود جلب کنند.

انتهای‌پیام/2571/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول