اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان:

فرهنگ انفاق باید در بطن جامعه نهادینه شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: فرهنگ انفاق باید در بطن جامعه بجا و شایسته نهادینه شود.

فرهنگ انفاق باید در بطن جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پری صیادی ظهر امروز در دومین جلسه کارگروه خلیج‌فارس معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی که به میزبانی هرمزگان و با حضور معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کل کشور و جمعی از مدیران کل کمیته امداد امام خمینی استان‌های بوشهر خوزستان و سیستان بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: باید فرهنگ انفاق در ابتدا با زیرساخت‌های یک جامعه تدوین شود تا بتوان آن را در تمام عرصه‌های اجتماعی در راستای تعالی جامعه بکار گرفت.

وی در توضیح مطلب انفاق به یکی از آیات قرآن اشاره کرد و بیان داشت: انفاق یکی از امور مهم برای برطرف کردن فاصله طبقاتی و رسیدن انسان‌ها به سعادت و تکامل است با این توضیح که فرد انفاق کننده با بخشش جان، مال و علم خود را از رذایل اخلاقی نجات داده و نزد خداوند اجری عظیم دریافت می‌کند. 

صیادی در ادامه افزود: سعی ما بر این است که در راستای فرهنگ انفاق به زنان و جوانان و برای توسعه کار آفرینی و اشتغال آنان ابتدا از لحاظ مبانی فکری و معنوی فرهنگ ‌سازی شوند سپس به مهارت آموزی و به ظهور رسانیدن توانایی فردی آنها را فراهم آوریم.

مشاور امور بانوان استانداری هرمزگان ایجاد باشگاه اشتغال برای مهارت آموزی زنان سرپرست خانوار را یکی از طرح‌های مهم این دفتر عنوان کرد و اظهار داشت: اجرای این طرح، گام موثری در راستای خودکفایی و توانمندسازی مشاغل و حرفه‌ آموزی‌های  زنان سرپرست خانوار و جوانان امروزی خواهد بود.

انتهای پیام/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول