اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور مجوز انتشار از هیئت نظارت بر مطبوعات

«چشم‌انداز» توسعه استان اردبیل را در افق 1404 مطالبه می‌کند

خبرگزاری فارس: هیئت نظارت بر مطبوعات با فعالیت نشریه «چشم‌انداز اردبیل» برای مطالبه‌گری و پیشبرد اهداف و راهبردهای ترسیم شده در توسعه استان در افق 1404 موافقت کرد.

«چشم‌انداز» توسعه استان اردبیل را در افق 1404 مطالبه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل هیئت نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه امروز خود با مجوز انتشار 23 نشریه استان اردبیل موافقت کرد که یکی از این نشریات، "چشم‌انداز اردبیل" به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی علی‌اکبر روح‌نواز است.

وی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل خاطرنشان کرد: مفتخرم که به پشتوانه افزون بر یک دهه فعالیت حرفه رسانه‌ای در اثرگذارترین رسانه‌های کشور و کسب اعتماد روزنامه‌نگاران محترم برای عضویت در هیئت مدیره انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان، تجربیاتم را در خدمت استان اردبیل که به حق به اتکای ذخایر کم نظیر منابع انسانی و زیرساخت‌های فرهنگی و اقتصادی شایسته رشد و تعالی است در زمینه "رسانه" که آثار و برکات آن قطعاً بیش از هر مولفه دیگری در فرایند پیشرفت است، قرار دهم.

صاحب امتیاز و مدیر مسئول «چشم انداز اردبیل» در خصوص اهداف و راهبردهای مدنظر این نشریه اظهار داشت: استان اردبیل به عنوان پایتخت و خاستگاه تشیع جهان، دارا بودن مولفه‌های مهم اقتصادی، ظرفیت‌های بالقوه فراوان در حوزه‌های گردشگری و کشاورزی و بهره‌مندی از جایگاه کم‌نظیر در توسعه ارتباطات بین‌المللی در مقیاس خود قطعاً مأموریت‌هایی در تحقق اهداف سند چشم‌انداز 1404 دارد که می‌بایست این ماموریت‌ها از طریق رسانه‌های محلی عینی‌تر و عملیاتی‌تر شده و بیش از پیش به دغدغه و مطالبه مردم مبدل شود.

وی نقش رسانه‌ها در تبیین سند چشم‌انداز و افق 1404 را کلیدی و با اهمیت دانست و افزود: وقتی همه عناصر ذیمدخل در تحقق این هدف بزرگ در مقیاس استانی و محلی وظایف خود را به درستی و مطابق با برنامه و دقیق انجام دهند قطعاً به طریق اولی، هدف ملی هم بی کم وکاست به سرانجام موفقی دست پیدا خواهد کرد.

عضو هیئت مدیره و دبیر تشکیلات انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان و صاحب امتیاز «چشم انداز اردبیل» تصریح کرد: نشریه «چشم‌انداز اردبیل» وظیفه دارد مطالبه مکرر، هدفمندی و مطابق با جداول زمانبندی شده و دقیقی از حوزه‌های گوناگون دولتی و خصوصی و عمومی را با مشارکت کارشناسان امر به منظور حصول به نتیجه مدنظر اردبیل در افق 1404 با تاکید بر برنامه محوری مسئولان داشته باشد و در این مسیر بلند و روشن، یاریگر مسئولان و متولیان باشد.

روح‌نواز با اشاره به اینکه متاسفانه رسانه‌ها به صورت مقطعی و بدون اولویت با سند چشم‌انداز 20 ساله برخورد می‌کنند افزود: بر این باورم که «چشم‌انداز اردبیل» به اتکای تحریریه مجرب و توانمند، فرهیختگان و دانشگاهیان، کارشناسان و متخصصان امر به سهم خود می‌تواند خلاء موجود را حداقل در مقیاس استانی و محلی پر نماید و راه رسیدن به این مسیر بلند را هموارتر کند.

این فعال رسانه‌ای یادآور شد: «چشم انداز اردبیل» با دغدغه حاضر دست همه فرهیختگان و اصحاب قلم در اقصی نقاط دنیا را که دلشان برای تعالی و رشد و پیشرفت استان اردبیل می‌تپد به گرمی می‌فشارد و انتظار دارد این نشریه را در این هدف مهم که تعالی کشورمان ایران عزیز است یاریگر باشند.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول