اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری رزمایشی

طرح زمستانی پلیس راه البرز آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس استان البرز از آغاز به کار طرح زمستانی پلیس راه این استان خبر داد.

طرح زمستانی پلیس راه البرز آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احمدعلی گودرزی ظهر امروز در طرح زمستانی پلیس راه البرز که با برگزاری رزمایشی در کرج انجام شد اظهار داشت: تمهیدات لازم به منظور ارائه خدمات به مردم در محورهای مواصلاتی استان البرز اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: این طرح با حضور تیم‌های پلیس راه و سازمان‌های امدادی از امروز در محورهای مواصلاتی استان البرز آغاز شده و تا 20 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

این مسئول با بیان اینکه این طرح به صورت شبانه‌روزی در محورهای مواصلاتی استان البرز اجرا می‌شود تأکید کرد: با اجرای این طرح که با هدف کنترل عبور و مرور خودروها و کنترل ترافیک جاده‌ای اجرایی شده است، تیم‌های گشتی محسوس و نامحسوس در جاده‌های این استان استقرار خواهند یافت.

*ارتقا و افزایش انضباط ترافیکی در جاده‌ها

گودرزی در بخشی دیگر از سخنان خود اجرای این طرح را مهم خواند و گفت: با اجرای این طرح زمستانی می‌توانیم گامی اساسی را در جهت افزایش انضباط ترافیکی در جاده‌های استان البرز برداریم و در روان‌سازی ترافیک‌های احتمالی، جلوگیری از انسداد جاده‌ها و رسیدگی سریع به حوادث جاده‌ای و امدادرسانی به موقع به مسافران و در راه‌ماندگان اقدام نماییم.

وی تأکید کرد: براساس تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده با خودروهای فاقد زنجیر چرخ و لاستیک یخ‌شکن در اجرای این طرح برخورد قانونی می‌شود و از ادامه حرکت آنها جلوگیری خواهد شد.

*رعایت قانون از سوی تمامی مردم و شرکت‌ها الزامی است

فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه سخنان خود بر رعایت قانون از سوی تمامی شرکت‌ها و مردم تأکید کرد و گفت: تمامی شرکت‌های باری و مسافربری نیز موظفند خودروهایشان را در طول طرح به زنجیر چرخ و لاستیک یخ‌شکن مجهز کنند.

*حضور 40 تیم عملیاتی در اجرای طرح زمستانی

گودرزی در ادامه همچنین از حضور 40 تیم عملیاتی و 15 تیم پشتیبانی در اجرای این طرح خبر داد و افزود: با تمهیدات اندیشیده شده دو پایگاه ثابت نیز در محورهای کوهستانی استان البرز فعال شده است.

انتهای پیام/2302/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول