اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستیار ویژه رئیس‌جمهور عنوان کرد

نامگذاری بیمارستان جدید برازجان به نام «شهید گنجی»

خبرگزاری فارس: دستیار ویژه رئیس‌جمهور گفت: بیمارستان جدید برازجان به نام شهید گنجی نامگذاری می‌شود.

نامگذاری بیمارستان جدید برازجان به نام «شهید گنجی»

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علی‌اکبر محرابیان پیش از ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید صادق گنجی با تجلیل از افتخارآفرینی‌های این شهید بزرگوار اظهار داشت: شهدا از بزرگترین ارزش‌ها و افتخارات جامعه ایران اسلامی محسوب می‌شوند و همه ما باید به این افتخارات ببالیم.

دستیار ویژه رئیس جمهور خاطرنشان کرد: تجلیل از شهدا در واقع تجلیل از همه محاسن، افتخارآفرینی‌ها و رشادت‌هایی است که در طول عمر پربرکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد بوده‌ایم و همه مسئولان و مردم موظفند به این مهم توجه داشته باشند.

محرابیان با تاکید بر اینکه تمامی موفقیت‌های ایران اسلامی وامدار خون شهداست، بیان داشت: تمامی موفقیت‌های میهن اسلامی در طول سه دهه عمر پربرکت انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا است.

وی اضافه کرد: نام شهید صادق گنجی به‌ عنوان سفیر فرهنگی و شهید والامقام در سطوح ملی و بین‌المللی مطرح است و همه مسئولان باید برای معرفی شخصیت و خدمات برجسته ایشان کوشا باشند.

این مسئول با اشاره به نامگذاری بیمارستان جدید برازجان به نام شهید صادق گنجی، اذعان داشت: بیمارستان جدید شهر برازجان به‌نام شهید صادق گنجی نامگذاری خواهد شد و هدف از این نامگذاری زنده نگه‌داشتن یاد شهدای والامقام در جامعه است.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور عنوان کرد: امیدواریم احداث این بیمارستان به برکت خون این شهید هرچه زودتر تمام شود و منشا خدمات به مردم ولایتمدار شهرستان دشتستان شود.

محرابیان با بیان اینکه ادامه راه شهدا از ضروریات جامعه اسلامی ماست، گفت: امیدواریم فرزندان شهید گنجی با پیشرفت در تمامی عرصه‌ها منشا خیرات و برکات فراوان برای نظام اسلامی شوند.

فریدون حسنوند، استاندار بوشهر، در این آئین با تجلیل از شخصیت برجسته شهید صادق گنجی اظهار داشت: برگزاری باشکوه کنگره شهید صادق گنجی از برنامه‌های مهمی است که مسئولان استان بوشهر در دستور کار خود قرار داده‌اند و با جدیت در این مسیر تلاش خواهند کرد.

در پایان این دیدار مادر و فرزند شهید صادق گنجی به بیان خاطراتی از شهید گنجی پرداختند و از مسئولان به دلیل توجه به خانواده شهید گنجی تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/2451/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول