اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های قم

فراز گوی سبقت را ربود

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال فراز به لطف تفاضل گل بهتر در جدول رده‌بندی رقابت‌های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های استان قم صدرنشین ماند.

فراز گوی سبقت را ربود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای دور رفت رقابت‌های لیگ فوتسال قهرمانی باشگاه‌های استان قم در حالی پیگیری شد که در ادامه بازی‌های هفته پنجم سه دیدار به انجام رسید و صدرنشینی فراز قم حفظ شد.

فوتسالیست‌های فراز قم که به قید قرعه این هفته روز پنجشنبه بازی می‌کنند در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم نظاره‌گر بازی سایر رقبای خود بودند، با وجود اینکه بازی نکردند اما به لطف تفاضل گل صدرنشین جدول رده‌بندی هستند.

در دیدارهای برگزار شده این هفته که البته هنوز دو مسابقه آن به انجام نرسیده و طبق برنامه کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم روز پنجشنبه بیست و سوم آذر ماه برگزار خواهد شد، در سه مسابقه انجام شده 29 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد.

این در حالی است که تیم‌های پیروز روز نخست دیدارهای هفته پنجم مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های استان قم مقاومت، انصار و المپیاد بودند.

در دیدارهای برگزار شده تیم فوتسال مقاومت در دیداری حساس به مصاف تیم فوتسال میعاد رفت که در این دیدار چهار گل در طول 40 دقیقه تلاش دو تیم به ثمر رسید و فوتسالیست‌های تیم مقاومت با حساب سه بر یک میهمان خود را شکست دادند.

همچنین در دومین دیدار هفته که از قضا پرگل‌ترین دیدار نیز لقب گرفت، تیم‌های فوتسال انصار و علم و ادب در دیداری جذاب و تماشایی 14 بار توپ مسابقه را از خط دروازه‌های یکدیگر عبور دادند و سرانجام تیم فوتسال انصار به برتری هشت بر شش دست یافت.

فوتسالیست‌های تیم المپیاد نیز یکی دیگر از تیم‌های پیروز هفته پنجم مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های استان قم بودند و در پایان دیداری حساس و البته تماشایی در جدال با تیم فوتسال پیام جعفریه به برتری نزدیک شش بر پنج رسیدند و سه امتیاز این بازی حساس را به خود اختصاص دادند.

روز پنجشنبه بیست و سوم آذر ماه نیز در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم ابتدا از ساعت 18 و 15 دقیقه تیم‌های میعاد و شهرداری به مصاف یکدیگر می‌روند و سپس دیدار تیم‌های فوتسال فراز و پویا به انجام خواهد رسید.

این در حالی است که فعلاً در جدول رده‌بندی تیم‌های فوتسال فراز قم و شهرداری قم با کسب 12 امتیاز و به دلیل تفاضل گل متفاوت در رده‌های اول و دوم جای دارند و تیم فوتسال مقاومت با دو امتیاز کمتر رقبای خود را در بالای جدول تعقیب می‌کند.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول