اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار برزک کاشان خبر داد

معابر برزک کاشان نام‌گذاری می‌شوند

خبرگزاری فارس: بخشدار برزک کاشان از نام‌گذاری معابر و کوچه‌های برزک از توابع شهرستان کاشان خبر داد.

معابر برزک کاشان نام‌گذاری می‌شوند

غلامرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: برای اولین بار چهار هزار پلاک کدپستی در روستای سده از توابع شهر برزک کاشان نصب شد.

وی همچنین از نام‌گذاری کوچه‌های روستاهای مرق، سادیان، ورکان، تجره و پنداس از توابع شهر برزک خبر داد و گفت: نام‌گذاری کوچه‌ها و معابر روستاهای تابعه بخش برزک از طریق قرارداد با پیمانکار و همکاری ستاد نامگذاری معابر شهر برزک انجام شده است.

بخشدار برزک یادآور شد: در این طرح نامگذاری‌ها، تمامی معابر و کوچه‌های شهر برزک کاشان نامگذاری و پلاک‌های کدپستی آن نصب می‌شود.

محمدی همچنین از خرید دومین خودرو آتش‌نشانی با تجهیزات کامل خبر داد و گفت: این خودرو نیسان با 280 میلیون ریال هزینه از محل اعتبارات استانی خریداری شده است.

وی با اشاره به اینکه خودور آتش‌نشانی به دلیل فاصله زیاد با مرکز شهرستان مورد نیاز این منطقه بود تصریح کرد: دورترین روستای بخش برزک، روستاهای تجره و پنداس 80 کیلومتر و نزدیک‌ترین روستاهای این بخش سادیان و مرق هستند که 30 کیلومتر با مرکز شهرستان کاشان فاصله دارند.

شهر بزرک از توابع شهرستان کاشان در فاصله 45 کیلومتری شمال‌غرب این شهرستان قرار دارد و یکی از مراکز تولید گل و گلاب شهرستان کاشان محسوب می‌شود که همه ساله در ایام گل‌چینی و گلاب‌گیری پذیرای هزاران گردشگر داخلی و خارجی است.

انتهای پیام/2406/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول