اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی پیشوا خبر داد

جلوگیری از فعالیت 6 واحد صنفی در پیشوا

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا گفت: در جریان بازدید از واحدهای صنفی که به منظور ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان پیشوا به اجرا در آمد، از ادامه فعالیت شش واحد صنفی متخلف جلوگیری شد.

جلوگیری از فعالیت 6 واحد صنفی در پیشوا

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، محمد آدینه‌وند اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای ‌امنیت اجتماعی، بازدید از صنوف در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح از 37 واحد صنفی بازدید به عمل آمد که متصدیان 10 واحد صنفی در محل، مورد توجیه، ارشاد، آموزش و آگاه‌سازی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا ادامه داد: از واحدهای صنفی بازدید شد که شش واحد به دلیل ارائه کالای قاچاق به خریداران پلمب و برای پنج واحد نیز به علت ارتکاب یک سری تخلفات، اخطاریه پلمپ صادر شد.

وی با اشاره به کشف مقادیری کالای قاچاق به ارزش تقریبی پنجاه میلیون ریال از چند باب از واحدهای صنفی متخلف تصریح کرد: برخورد با صنوف متخلف فاقد پروانه و برخورد با فروشندگان محصولات ضد فرهنگی و غیرمجاز و ارائه کننده کالاهای قاچاق به خریداران از جمله برنامه‌های پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان است.

آدینه‌وند در پایان اضافه کرد: متخلفان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/2462/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول