اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل وجود آلایندگی‌ها

طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها در برخوار بررسی می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان از بررسی طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها در شهرستان برخوار و در جلسه شورای تأمین استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها در برخوار بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکراصفهانی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان برخوار اظهار کرد: علل و عوامل مختلفی سبب شده که در طی این سال‌ها  به محرومیت برسد و همین عدم توجه زمینه ساز سایر مشکلات در این شهرستان شده که تقویت هر چه بیشتر نیروی انسانی را در این منطقه می‌طلبد.

وی افزود: قبول داریم که کارخانه‌های آجر موجب مهاجرپذیری قشر کارگری از اقصی نقاط کشور به این منطقه شده است اما این مشکلات و محرومیت‌ها کلی است و تمام شهرستان‌ها چنین وضعیتی را دارند.

استاندار اصفهان با اشاره به آلوده بودن این شهرستان تصریح کرد: وجود آلایندگی ناشی از صنایع کوچک در شهرستان برخوار باید جدی‌تر در نظر گرفته شود.

وی اضافه کرد: وجود فرهنگ‌های مختلف در این شهرستان یک فرصت است اما قبول داریم که حاشیه نشینی مسائل و مشکلاتی را به همراه دارد.

ذاکراصفهانی تاکید کرد: هر چند با توزیع عادلانه امکاناتی همچون اضافه کاری موافق هستم اما این مسائل چندان جدی نیست و کار جمعی باید برای ساماندهی اوضاع این شهر صورت گیرد.

وی همچنین از طرح تعطیلی پنج شنبه‌ها در شهرستان برخوار خبر داد و گفت: به زودی در جلسه شورای تأمین استان تعطیلی این شهرستان با توجه به وجود آلایندگی بررسی می‌شود.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول