اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی البرز خبر داد

دستگیری سردسته باند سارقان کیف‌ قاپ

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری اعضای باند سارقان کیف قاپ حرفه‌ای طی دو مرحله با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان و اعتراف به 97 فقره سرقت خبر داد.

دستگیری سردسته باند سارقان کیف‌ قاپ

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: در جریان دستگیری دو نفر از اعضای باند سارقان کیف قاپ در تاریخ فروردین ماه سال‌جاری سردسته این باند به نام «شاهین ـ ب» متواری شد که تلاش جهت دستگیری وی ادامه داشت.

وی در ادامه گفت: چند روز پیش در پی دریافت گزارشی از کلانتری فردیس مبنی بر اینکه یک‌ دستگاه خودرو زانتیا سرقتی توسط ماموران توقیف شده است و با توجه به اینکه اعضای باند سارقان کیف قاپ اغلب با استفاده از خودروهای مدل بالا به ویژه زانتیا اقدام به سرقت می‌کردند ظن ماموران درباره اینکه احتمالاً سرنشین خودرو با پرونده باند سارقان کیف قاپ در ارتباط باشد ماموران زبده پلیس آگاهی استان البرز را بر آن داشت تا مجدداً تحقیقات جامع و کاملی را درباره جزئیات پرونده کشف باند کیف‌های سرقتی انجام دهند.

گودرزی افزود: ماموران پس از بررسی درباره موضوع فوق و بازجویی‌های تکمیلی از راننده خودرو زانتیا دریافتند که متهم دستگیر شده همان «شاهین ـ ب» می‌باشد که در اوایل سال‌جاری با همدستی دو نفر دیگر به صورت گسترده اقدام به کیف قاپی در سطح شهرستان کرج می‌کردند.

وی اظهار داشت: دو نفر از همدستان متهم دستگیر شده به نام‌های «محسن» و «قدیر» در فروردین ماه سال‌جاری به اتهام 52 فقره کیف قاپی و سرقت دستگیر شده و در بازجویی‌های ماموران به متواری بودن سردسته باند اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان گفت: سارق دستگیر شده علاوه بر قبول سرقت‌های اشاره شده به 45 فقره سرقت و کیف قاپی از زمان متواری شدنش اعتراف کرد.

گفتنی است، متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/2302/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول