اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

صهیونیست‌ها در جنگ با غزه مزه اقتدار نظامی ایران را چشیدند / ایران صاحب تاکتیک نظامی بومی است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: استفاده از تاکتیک و تکنیک بومی، قدرت مقابله ما با غربی‌ها را فراهم کرده است.

صهیونیست‌ها در جنگ با غزه مزه اقتدار نظامی ایران را چشیدند / ایران صاحب تاکتیک نظامی بومی است

حسن کامران دستجردی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: امروزه اقتدار تکنولوژی ما به طور کامل در جهان ملموس است و صهیونیست‌ها در جنگ با غزه مزه آن را چشیده‌اند، حتی آرایش سیاسی و نظامی آمریکایی‌ها نیز در منطقه مختل شده است.

وی گفت: چنانچه مردم یادشان باشد ما در جنگ هشت ساله مین صفر تولید می‌کردیم و در دریا آنها را می‌کاشتیم و جالب اینکه این ناوهای آمریکایی با تجهیزات پیشرفته خود از این مین‌ها وحشت داشتند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: امکان دارد از این موارد اتفاق افتد اما باید دانست که ما این مقدورات را برای مقابله به مثل داریم.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها پادگانی تا دندان مسلح به نام اسرائیل تعریف کرده‌اند، افزود: ما دارای تاکتیک بومی هستیم و بر مبنای آن تکنیک ایجاد می‌کنیم اما غربی‌ها یک جریان کلاسیک دارند که جریان کلاسیک نیز تعریف شده، لذا این آمادگی را در خود می‌بینیم که با آنها مقابله کنیم.

کامران در مورد شکار پهپاد قبلی گفت: هر اقدامی که می‌کنیم طبیعی است که مهندسان ما از نظر شکلی و فنی از این‌ها استفاده می‌کنند و ما در انتقال تکنولوژی تلاش‌های زیادی داشتیم.

وی تصریح کرد: حتی دانشگاهیان به دلیل پیوند قوی میان دانشگاه و صنعت در دفاع در این زمینه تلاش‌های بسیاری کرده‌اند.

کامران گفت: در ماه رمضان خدمت رهبر معظم انقلاب بودیم که در آن جلسه عده زیادی از دانشگاهیان اقرار می‌کردند که وزارت دفاع این زمینه را فراهم کرده که ما پیوند خوبی داشته باشیم و لذا در این زمینه همکاری ما با دانشگاهیان ادامه دارد و به نتایج خوبی در آینده می‌رسیم.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول