اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان جم:

اقتدار نظامی ایران در همه زمینه‌ها بالاست

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان جم گفت: امروزه ملت ما جانانه دفاع کرده و در همه زمینه‌ها اقتدار نظامی بالایی را داریم و اینها همه از دوران دفاع مقدس است.

اقتدار نظامی ایران در همه زمینه‌ها بالاست

به گزارش خبرگزاری فارس از جم احمد رئیسی ظهر امروز در نشست با بسیجیان کارگر شهرستان جم اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تاکنون در تمام عرصه‌ها حضوری پررنگ و موفق داشته و روزبه‌روز به موفقیت بیشتری رسیده است.

فرمانده سپاه شهرستان جم ضمن تبریک به‌ مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج و تسلیت ایام سوگواری سیدالشهداء(ع) افزود: بزرگترین کار را شما بسیجیان در عرصه صنعت انجام می‌دهید و باید امسال برنامه‌های بسیج را به‌صورت ویژه دنبال کنیم چون روز بسیج مصادف با عاشورای حسینی شده است و ما هر چه داریم از همین عاشوراست.

وی بیان کرد: امروزه ما در حال دفاع هستیم همانطوری که در دفاع مقدس در جنگ فیزیکی دفاع کردیم و در حال حاضر شرایط کشور ما خیلی بهتر است و امروزه خیلی بیشتر و بهتر می‌توانیم دفاع کنیم.

فرمانده سپاه جم خاطر نشان کرد: امروزه ملت ما جانانه دفاع کرده و در همه زمینه‌ها اقتدار نظامی بالایی را داریم و اینها همه از دوران دفاع مقدس است و ما امروزه باید حضور فعال و اثر گذار در کشور داشته باشیم.

وی اظهار داشت: امروزه ما نیاز به آرامش داریم تا بتوانیم خلاقیت‌های خود را بروز دهیم و باید این آرامش را خودمان بسازیم.

رئیسی در ادامه به حلقه‌های شجره طیبه صالحین اشاره کرد و گفت: صالحین یعنی تربیت و همواره باید نسبت به تربیت نیروهای جوان اهتمام ورزیم و روش صحیح را به آنها بیاموزیم.

عبدالحسن زمانی فرمانده پایگاه ولیعصر(عج) پالایشگاه گاز فجر جم نیز هفته بسیج را تبریک گفت و به  برنامه‌های هفته بسیج اشاره کرد و یادآور شد: از جمله این برنامه‌ها تجلیل از رزمندگان پالایشگاه، دیدار با خانواده معظم شهداء پالایشگاه، حضور در گلزار شهدا و حضور در هیئات سینه‌زنی است.

انتهای پیام/2451/و/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول