اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

6 ساعت قبل از بازی استقلال-سنگ آهن

سرمربی استقلال اهواز: شانس زیادی برای برد داریم

خبرگزاری فارس: سرمربی استقلال اهواز گفت: این هفته تمرینات خوبی داشتیم و سعی می‌کنیم به هر ترتیب سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم و در جدول بالا صعود کنیم.

سرمربی استقلال اهواز: شانس زیادی برای برد داریم

مسعود نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: این هفته تیم‌هایی که در جدول به ما نزدیک هستند، بازی‌های سختی پیش رو دارند و در مقابل، ما شانس زیادی داریم با سه امتیاز این بازی 2 یا 3 پله در جدول صعود کنیم.

وی ادامه داد: بازی مقابل سنگ آهن بافق، نخستین بازی نیم فصل دوم استقلال اهواز در خانه و فرصت خوبی است که وضعیت خودمان را در جدول بهبود بخشیم.

سرمربی استقلال اهواز بیان کرد: این هفته دو نفر از بازیکنانمان که هفته گذشته به خاطر پرداخت نشدن قراردادشان در تمرین شرکت نکرده بودند، برگشتند و در تمرین‌ها حاضر شدند.

وی عنوان کرد: ابتدای هفته جاری، 10 درصد از قراردادها به بازیکنان پرداخت شد، که قطعا در روحیه بازیکنان برای ارائه بازی بهتر تاثیر مثبتی خواهد گذاشت و امیدواریم که بتوانیم در این بازی سه امتیاز خانگی را کسب کنیم.

نوروزی درباره شکست 3 بر صفر مقابل نساجی اظهار داشت: پیش از آن بازی مشکلاتی برای تیم پیش آمد که تاثیر خودش را در بازی نشان داد.

وی اظهار داد: در بازی با نساجی به دلیل نامساعد بودن وضعیت جوی و لغو شدن پروازمان، ساعت 5 صبح همان روز به ساری رسیدیم. قبل از بازی فقط چهار ساعت خوابیده بودیم و بازیکنی که استراحت نکرده باشد توان و تمرکز کافی برای مسابقه ندارد.

نوروزی تاکید کرد: همچنین در بازی قبل ما سه بازیکنمان را به دلیل اینکه پولی نگرفته بودند در ترکیب نداشتیم، ولی در دیدار مقابل سنگ آهن بافق آنها در ترکیب هستند و با تمرینات مناسبی که پشت سر گذاشته‌ایم، می‌خواهیم مانند دو هفته قبل باز هم در تختی برنده شویم.

دو تیم استقلال اهواز و سنگ آهن بافق در چارچوب هفته سیزدهم گروه الف از لیگ یک فوتبال کشور، امروز یکشنبه 19 آذر در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم می‌روند. این دیدار ساعت 14:15 آ‎غاز می‌شود.

انتهای پیام/2247/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول