اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خبرنگار فارس از زهان گزارش می‌دهد

کانکس کلاس‌های درس روستاهای زلزله‌زده تامین نشد

خبرگزاری فارس: علیرغم قول مسئولان، کانکس کلاس‌های درس روستاهای زلزله‌زده تامین نشد.

کانکس کلاس‌های درس روستاهای زلزله‌زده تامین نشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بیرجند مستقر در مناطق زلزله‌زده زهان، کمتر از سه روز از زلزله زهان می‌گذرد و همچنان بر خدمت‌رسانی‌ها افزوده می‌شود اما افزایش سردی هوا نیاز زلزله‌زدگان به ویژه کودکان را روز به روز بیشتر می‌کند.

از سویی دیگر علیرغم قول مسئولان مبنی بر دایر شدن مدارس از روز گذشته در کانکس، مردم از تشکیل کلاس‌های درس همچنان در چادر می‌گویند.

عضو شورای اسلامی شاج با تقدیر از خدمات دولت گفت: چراغ والر نفتی در اختیار مردم قرار گرفته ولی گرمای این چراغ‌ها برای چادرها مناسب نیست.

رضا دهقانی تاکید کرد: اگر برای زنان و کودکان و بیماران دو روستای شاج و حسین‌آباد فقط 20 کانکس تهیه شود در این صورت سرمای هوا قابل تحمل است و بخشی از نگرانی مردم به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: مسئولان قول دادند که مدارس در کانکس برگزار شود ولی دو چادر در بالای روستای حسین‌آباد زده شده و دانش‌آموزان در چادر درس می‌خوانند.

فرماندار زیرکوه هم با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما، سرمای منطقه زلزله‌زده و مشکل گرمایشی چادرهای احداث شده در کمپ‌های اسکان اضطراری و احتمال حوادث ناگوار، خواستار تامین 150 کانکس برای اسکان آسیب‌دیدگان شد.

فرهاد فلاحتی تاکید کرد: ساخت و سازهای مسکونی علیرغم تلاش دولت سرعت پذیرفته، اما عواملی همچون سرما، یخبندان سرعت‌دهی در این کار را کاهش می‌دهد.

انتهای پیام/2248/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول