اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

جمع‌آوری ماهانه 110 میلیون ریال از صندوق صدقات چرام

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد چرام از جمع‌آوری ماهانه 110 میلیون ریال صدقات مردمی از صندوق صدقات چرام خبر داد.

جمع‌آوری ماهانه 110 میلیون ریال از صندوق صدقات چرام

علی‌حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام با بیان این که صدقه برای مردم کشور ما واژه‌ای بیگانه نیست، اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان چرام با نصب صندوق‌های صدقات بزرگ در سطح شهر و روستاها و توزیع صندوق‌های متوسط در ادارات و صندوق کوچک در منازل مردم نوع‌دوست باعث شده که کمک‌های مردمی روز به روز افزایش یابد.

رئیس کمیته امداد چرام با اشاره به این که تعداد 6 هزار و 268 صندوق بزرگ، متوسط و کوچک در سطح شهرستان توزیع شده است، گفت: هر ماه مبلغ 110 میلیون ریال از این صندوق‌ها وجه نقد مردمی جمع‌آوری می‌شود.

این مسئول با بیان این که جمع‌‌آوری صدقات یکی از عمده طرح‌‌های اجرایی کمیته امداد است که به صورت مستمر در طول سال اجرا می‌‌شود، عنوان داشت: جمع‌آوری صدقات در راستای محرومیت‌زدایی اجرا می‌شود.

وی افزود: مبالغ جمع‌آوری شده در این زمینه در بحث کمک معیشتی، هزینه‌های درمانی، بهداشتی، فرهنگی و تحصیلی مددجویان هزینه می‌شود.

مظاهری در ادامه با اشاره به این روایت که «صدقه هفتاد نوع بلا را دفع می‌کند» متذکر شد: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایجاد نهاد انقلابی و مددرسان کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

رئیس کمیته امداد شهرستان چرام نوع هزینه‌کرد مبالغ جمع آوری شده از این صندوق‌ها را در سرفصل‌های مختلف از قبیل خدمات درمانی، فرهنگی، کمک به امر ازدواج نیازمندان و کمک به مسکن مددجویی دانست.

وی با اشاره به اینکه کمک به افراد زیر پوشش کمیته امداد بالاترین خدمت است، تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی با کارآفرینی، کرامت افراد محروم و نیازمند زیرپوشش این نهاد را حفظ می‌کند.

این مسئول بسیاری از افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی را دارای استعدادهای خوب و نهفته دانست و خاطرنشان کرد: باید در راستای شکوفا کردن استعدادهای این مددجویان تلاش کنیم.

انتهای پیام/82002/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول