اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بسیج مدرسه معصومیه خواستار شد

مسئولان در جمع‌های حوزوی و دانشگاهی حضور پیدا کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی بسیج مدرسه معصومیه با انتقاد از حضور نیافتن مسئولان در جمع‌های حوزوی و دانشگاهی گفت: این روند خلاف منویات رهبر انقلاب است.

مسئولان در جمع‌های حوزوی و دانشگاهی حضور پیدا کنند

امیر امیرگان نیشابوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تاکید رهبر انقلاب به ضرورت حضور مسئولان در محیط‌های حوزوی و دانشگاهی و پاسخگویی به سئوالات طلاب و دانشجویان اظهار کرد: بیشتر مسئولان به این توصیه رهبر معظم انقلاب عمل نکرده و از حضور در جمع دانشجویان و طلاب امتناع می‌کنند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال در روز عاشورا رئیس جمهور برای بازدید از ضریح سیدالشهدا به مدرسه معصومیه آمد اما حتی یک جلسه کوتاه با طلاب این مدرسه یا نمایندگان تشکل‌های مختلف برقرار نشد.

معاون سیاسی بسیج مدرسه معصومیه با اشاره به حضور رئیس جمهور در جمع طلاب و دانشجویان قبل از انتخابات سال 84 ابراز داشت: اینکه مسئولان پس از رای گرفتن از مردم باز هم به حضور در میان اقشار مختلف توجه داشته باشند، بسیار مهم است.

وی خاطرنشان کرد: استاندار قم و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز بارها پیگیری مدرسه معصومیه برای حضور در جمع طلاب را بی‌پاسخ گذاشته‌اند که این موضوع خلاف توصیه‌های رهبر انقلاب است.

امیرگان نیشابوری ادامه داد: هم‌اندیشی با طلاب و دانشجویان نخبه می‌تواند در بهتر انجام شدن امور به مسئولان کمک کرده و آنان را در تصمیم‌گیری‌هایشان یاری دهد.

وی با اشاره به فعالیت مرکز مطالعات راهبردی در بسیج مدرسه معصومیه و معاونت جنبش نرم‌افزاری ادامه داد: این مراکز فعالیت‌های خوبی در زمینه مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی دارند اما ارتباطی برای اینکه این دستاوردهای ارزشمند به کمک مسئولان بیاید، ایجاد نشده است.

انتهای پیام/78006/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول