اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خبر داد:

اجرای 240 کیلومتر شبکه گازرسانی در دشتستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از اجرای 240 کیلومتر شبکه گازرسانی در دشتستان خبر داد.

اجرای 240 کیلومتر شبکه گازرسانی در دشتستان

غلامعباس حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: دولت نهم و دهم خدمات مطلوبی در مناطق دوردست و به ویژه روستایی انجام داده و این امر موجبات رضایت خاطر مردم را فراهم کرده است.

وی افزود: عملیات گازرسانی به مناطق مختلف روستایی و شهری در سراسر استان بوشهر با شتاب مناسبی در دست اجراست و به‌ویژه در سال جاری به موفقیت‌های خوبی رسیده‌ایم که انتظار داریم با همکاری سایر دستگاه‌ها این روند تسریع شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی همکاری مطلوب و بهینه‌ای با شرکت گاز استان دارند و نهایت سعی ما بر تعامل با همه دستگاه‌ها به‌ویژه شهرداری‌هاست.

حسینی با اشاره به روند خوب گازرسانی در دشتستان تصریح کرد: در سال جاری بیش از 240 کیلومتر گازرسانی در شهرهای دشتستان انجام گرفته و مورد بهره‌برداری نیز قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: امسال در شهر برازجان 82 کیلومتر شبکه گازرسانی در اختیار مردم قرار گرفته و در شهر آبپخش نیز 80 کیلومتر شبکه تکمیل شده است.

این مسئول گفت: اجرای 40 کیلومتر شبکه در سعدآباد و همچنین 40 کیلومتر شبکه گاز در شبانکاره نیز از جمله اقداماتی است که طی سال جاری تاکنون تکمیل شده است.

حسینی اذعان داشت: کیفیت‌بخشی به امر گازرسانی و رضایت خاطر شهروندان و سرعت بخشیدن به پروژه‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت گاز استان در سال جاری بوده است.

وی بیان کرد: در نیمه دوم امسال نیز شاهد اجرای طرح‌های گازرسانی در شهرستان‌های 9 گانه هستیم و به فضل خدا با تلاش همه مسئولان و کارکنان شرکت گاز بتوانیم به تعهدات خود عمل کنیم.

انتهای پیام/2451/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول